מתחרט? אליאב רוצה לחזור לדנית ושלח לה זר פרחים


אוזן לא מוותר על הנישואין וביצע מחווה יפה לפרודתו, אם כי זו לא ענתה לחיזוריו.

ימים קשים עוברים על אחד הזוגות הצמודים בביצה בשנים האחרונות. כידוע, אליאב אוזן ודנית גרינברג פרודים, ונמצאים על סף גירושים. השניים, שהכירו בבית האח הגדול לפני מספר שנים, הציגו זוגיות צמודה שגם עברה מסך בסדרת הריאליטי "הזוג המנצח VIP", אם כי בשבועות האחרונים היחסים עלו על שרטון ונראה שאין דרך חזרה.

מי שהרים את הכפפה בימים האחרונים הוא דווקא אליאב. לפורטל עומרי חיון נודע שאוזן, מקעקע מפורסם במקצועו, מנסה להחזיר את דנית ושלח לה זר פרחים הביתה. עם זאת, הזר לא עזר ודנית לא יצרה קשר עם אליאב והיא נשארת דבוקה בדעתה שהיחסים צריכים להסתיים. הפרידה הפתיעה את הביצה והכניסה אותה הלם מוחלט, כי השניים חזרו לא מזמן מחופשה מפנקת ומצולמת בחו"ל, ואף עברו לאחרונה לדירה גדולה יותר, אולי במטרה להרחיב את המשפחה.

על פי הדיווחים, דנית, שחזרה לגור בבית הוריה, לא עונה לטלפונים וניתקה קשר עם העולם החיצון. לא ברור עדיין מה גרם לפרידה והאם יש סיכוי לחזרה, אך אם ניתן לשפוט לפי ההתעלמות של דנית מזר הפרחים של אוזן, נראה שקאמבק לא נראה באופק. היחסים, כזכור, התחילו בצורה מטלטלת, כאשר השניים רבו ללא הפסקה בבית האח הגדול, אך התקרבו מאוד לאחר תום העונה. השניים אף התחתנו בחתונה מרשימה ולפחות כלפי חוץ, ניהלו זוגיות מוצלחת שכללה גם עסק משותף.

צילום: אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן