קמרון בויס כוכב דיסני מת בגיל 20 משבץ


עצוב: קמרון בויס נאבק במחלת לב במשך שנים אבל נכנע לה בסופו של דבר

עוד מקרה טרגי בקהילת הסלבס העולמית כאשר אמש נפטר השחקן היהודי אמריקני קמרון בויס הוא הלך לעולמו בגיל 20 כתוצאה משבץ בשנתו. האתרים בארצות הברית אישרו את המקרה בבוקר כאשר כתבו: "בצער רב אנחנו מבשרים שאיבדנו את קמרון. הוא הלך לעולמו כתוצאה ממצב רפואי מתמשך. אין ספק שהעולם איבד את אחד האורות הבוהקים ביותר שלו, אך רוחו תמשיך לחיות דרך החסד וחמלה של כל מי שהכיר ואהב אותו". אמרו נציגי המשפחה.

השחקן האמריקאי-יהודי זכה לשחק בסדרה "ג'סי"  ששודרה בערוץ דיסני כאשר הוא היה בן 12 בלבד, ומשם המשיך לקריירה כשחקן צעיר בסדרות נוספות של הערוץ ובסרט "היורשים" שם שיחק חיי ילדים כשהם לומדים בבית הספר יחד עם ילדיהם של הגיבורים. עוד שיחק בויס בסרט "מגודלים" ("grown ups") והמשיך גם לסרט ההמשך "מגודלים 2".

דיסני מסרה הודעת אבל: "מגיל צעיר, קמרון בויס חלם לחלוק את כשרונו האומנותי עם העולם. כגבר צעיר, הוא ניזון מתשוקה לעשות שינוי בחייהם של אנשים דרך עבודתו ההומניטרית. הוא היה אמן מוכשר, אדם אכפתי ומתחשב ומעל הכל, הוא היה בן, אח, נכד וחבר מסור". המשפחה סיכמה: "ליבנו שבור, ואנחנו מבקשים לשמור על פרטיותנו בזמנים קשים אלו, בזמן שאנו מתאבלים על בננו ואחינו אהוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן