האם הבחורה מהסרט של אייל גולן שיקרה?


בסרט על אייל גולן שמעתם את עדותה של ט' האם היא שיקרה?

עמוד המעריצים של אייל גולן סבור כי בידיו הוכחה שהבחורות מהתחקיר על אייל גולן משקרות לצמד העיתונאים אורלי וגיא. בסרטון שעלה הם מבקשים להוציא את האמת לאור – ניתן לכם לשפוט את ההבדל בין הדברים שאמרה ט' בתחקיר של אורלי וגיא לעומת הדברים שאמרה לחדשות 2 לפני מספר שנים. האם ט שניתה את גרסתה? האם איימו עליה?

ט' סיפרה לפני מספר שנים כי עבריינים הפעילו לחץ על הנערות:" חברות שלי קיבלו טלפון שאיימו עליהן שכדאי להן להעיד נגד אייל, שזה יעשה לנו טוב, אלה בנות שצריכות את הכסף הזה. יום אחד התקשרו לבנות האלה ואמרו להן שהן חייבות לשקר, אני גם שמעתי את זה בשיחת טלפון. אמרו פשוט "תגידי דברים שם לא נכונים נגד אייל". הם לא אמרו את זה לשוטרים בחקירה כי הם פחדו. ביקשו מהן בטון מאיים להגיד דברים נגד אייל"

בינתיים, מעריצי אייל גולן בטוחים בחפותו והגיבו: "יש תחושה כאילו אורלי וגיא מחפשים את אייל. חסרים דברים במדינה שלנו שעליהם צריך לעשות כתבות? היום יש אפליקציות כמו טינדר שבהם יש מלא אנשים שמקייימים קשרים וביניהם מלא נשואים. נראה אותם עושים עליהם כתבה. ט׳ זו אחת מהבנות שנתנו עדות שקר במשטרה. אייל התנצל לפני שנים מספר פעמים בכלי התקשורת על ההתנהלות שלו, הגיע הזמן שצמד הבוגדים והנואפים יצאו לו מהתחתונים ויעשו תחקיר על עצמם".

רעידת אדמה 😱 הנה ההוכחה שהבחורות מהתחקיר על אייל גולן משקרות לצמד העיתונאים אורלי וגיא. שתפו את כולם ובואו נוציא את האמת לאור!!!

Posted by ‎אייל גולן – עמוד המעריצים הרשמי‎ on Sunday, 30 June 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן