פרשת אייל גולן: נתן להם סמים וכסף והצטלם איתם מקיים יחסי מין


בתחקיר של גיא מרוז ואורלי וילנאי ששודר הערב ברשת 13 נחשף המנגנון שהפעילו לכאורה אייל גולן ואנשיו בכדי לקיים יחסי מין עם מעריצות. "לא הייתי בהכרה מלאה. הנהג נכנס, הייתי באמצע, אייל מאחוריי, ואז הנהג גמר, אנחנו המשכנו", סיפרה אחת מהן

במסגרת התחקיר ששודר הערב (שלישי) ב"רשת 13" אודות פרשת "משחקי חברה" נחשף המנגנון שהפעילו לכאורה אייל גולן ואנשיו בכדי לקיים יחסי מין עם מעריצות, תוך שהם משדלים אותן לקיים יחסים מיניים גם עם מקורביו של גולן, לעיתים תמורת כסף. על פי העדויות שעלו בתחקיר גולן ביקש מאותן מעריצות "לפנק" את חבריו, ובהם את נגניו בלהקה, בתמורה לכך שלבסוף יוכלו לקיים יחסים מיניים גם עמו.

בחלקו הראשון של התחקיר הוצגו שתי צעירות שהכירו את גולן המכונות ט' ונ'. ט' סיפרה כי גולן כינה אותה "רוסלנה הקטנה" בשל הדמיון החיצוני בינה ובין מי שהיתה בת זוגו לתקופה קצרה. במהלך התחקיר, שעליו עברה פוליגרף ונמצאה דוברת אמת, סיפרה כי יצאה עם חברה לחגוג יומולדת 16 בבר ושם פגשה את אביו של אייל גולן, דני ביטון. "הכל היה מכוסה בהבטחות של לראות את אייל", סיפרה והעידה שאביו של גולן תקף אותה מינית. עוד מספרת ט' כי ביומולדת 17 הגיעה לביתו של גולן במגדלי יו שבתל אביב ושיקרה לגולן שהיא בת 18. לדבריה, גולן שאל אותה "איך את בקטע של מציצות? את רוצה?" לדבריה, לאחר שנענתה, קיימו השניים מין אוראלי.

נ', צעירה נוספת, העידה בתחקיר כי הגיעה למועדון האומן 17 בתל אביב, שם פגשה בעדי ליאון (המנהל המוזיקלי של גולן) וכן במתופף של גולן ושמו ניר. "ניר יצא ודיבר איתי חמש דקות, שלח לי יד לטוסיק ושאל למה אני עם תחתונים רגילים ולא עם חוטיני. עדי ליאון אמר שאייל יעוף על זה ושהם חייבים להכיר לו אותי".

לאחר מכן סיפרה נ' כי הגיעה ל"על האש" אצל דודו קומה, נגן של גולן, ו"אייל שאל אותי אם אני רוצה שהוא יחזיר אותי הביתה. בדרך הוא ביקש מהנהג לעצור. התחיל לנשק. הנהג היה מקדימה ואז אייל אמר לו 'בוא לידינו, תצטרף אלינו'. לא חשבתי באותם רגעים. שתיתי כל כך הרבה. לא הייתי בהכרה מלאה. הנהג נכנס, הייתי באמצע, אייל מאחוריי, ואז הנהג גמר, אנחנו המשכנו".

בהמשך העידה נ' כי "אחרי כמה ימים אייל שלח לי הודעה שיש הופעה בעכו ושאבא שלו יאסוף אותי עם כל הנגנים. אייל אמר לי שיש לו איזה חבר שהוא רוצה שאני אפנק אותו. אחר כך הבנתי שבגלל זה הוא רצה שאני אבוא. אייל עלה להופיע. ישבתי בחדר עם הליאור הזה, לא רציתי להיות איתו. רציתי שזה ייגמר מהר. למה לא אמרתי לא? כי פחדתי. אני נמצאת בעכו, נורא רחוק מהבית שלי ועם אייל גולן ואם אני לא אעשה מה שהוא רוצה, אולי הוא לא יחזיר אותי הביתה. לא היתה לי ממש אופציה אחרת".

על פי התחקיר, ט' ונ' נסעו יחד לאילת למופע של אייל גולן לאחר שקיבלו הזמנה מאביו, דני ביטון. "בערב אייל שלח הודעה שנבוא לחבר שלו הביתה: בית פרטי מפואר מאוד עם מלא בחורות. אייל מסמן לי ואומר לי שיש לו חבר בשם אושרי שאני רוצה שתפנקו אותו". לדברי אחת מהצעירות ששכבו עם גולן, לאחר האקט המיני ניגש אליהן בני פרץ, מנהלו של גולן, ונתן להן 400 שקל בתמורה למעשיהן.

גולן הגיב בתוכנית לדברים ואמר: "יש מצב שהייתי עם שתי בנות מאילת. לא שלחתי מעריצות לפנק חברים שלי. אני מאז ומעולם לא נכנסתי לאיזושהי מערכת יחסים עם מעריצה או משהו כזה".

בתוכנית הובא סיפורה של כ', שהיתה אז בת 14, בכיתה ט', על יחסי המין עם דני ביטון, אביו של גולן. "היתה לי חברה שהכירה הרבה מפורסמים כמו אייל גולן והיא הביאה את החברות, כמו שהם ביקשו. היינו נוסעות איתם ומקבלות מה שאנחנו רוצות: בגדים, אלכוהול, כרטיס אשראי. בתמורה החברה שלי שכבה עם דני ובהמשך גם אני".

לבנת מלמד, הפרקליטה המלווה את התיק מטעם המדינה, סיפרה במשדר: "מהרגע שקיבלתי את הידיעה על החקירה, היה לי ברור שהחשודים כבר מיודעים. הודעות נמחקו, סרטונים נעלמו. הרי אחד האישומים נגד דני ביטון זה שהוא פירמט את המחשב. אני יודעת מהבנות שאמור להיות סרטון שכלל אקטים מיניים שצולמו. גם על ידי אייל". לדבריה, אחת העדות בפרשה סיפרה כיצד גולן סיפר לה שצילם את האקט המיני וביקש לשלוח אותו לבני פרץ.

מלמד סיפרה עוד כי שלוש נערות שהעידו נגד אייל גולן חזרו בהן לאחר מתן העדות ולאחר שקיימו שיחות עם עורכי דין. לדבריה, למרות טענותיו של גולן כי הפסיק אקטים מיניים ברגע שגילה כי הוא נמצא עם בחורות הצעירות מגיל 21, הרי אין לכך כל סימוכין מהראיות שנאספו. למרות זאת, גולן ואנשיו דבקים בגרסה זו.

בתוכנית הובאו גם דברים שאמרה ע' בחדר החקירות: "כל מה שסיפרתי על אייל לא נכון. לא שכבתי איתו, לא קיבלתי ממנו כסף, לא טיילתי איתו בקניון. לא עישנתי איתו סמים ולא קיבלתי ממנו סמים. הדבר היחיד שכן נכון הוא שפעם אחת הייתי בבית שלו, והוא אמר לי 'אני יודע מה את רוצה' ולקח אותי לבית של השכן שלו, הוריד את המיכנס ואני עשיתי לו את מה שעשיתי לו על הספה".

על פי גולן ואנשיו ע' היא אחת מעדות השקר במשטרה שביקשה להפליל את גולן אך מהתחקיר עולה כי ע', לפחות על סמך שיחה טלפונית שערכה עימה וילנאי, נותרה בקשר רציף עם גולן – קשר שגולן מכחיש בתוקף.

אחת הטענות המסקרנות שעולות בתחקיר היא בעניין הליך קבלת ההחלטות בתיק. מתברר כי את המתלוננות נגד גולן – שנסוגו בהמשך מעדותן – ייצגו עורכי דין בכירים, לכאורה ללא התאמה למעמדן הסוציו-אקונומי של המתלוננות. לדברי מלמד, לא נבדקה זהותם של המממנים את ההגנה המשפטית של אותן מתלוננות. כמו כן נמצאה סתירה בין עדותו של בני פרץ, שטען כי לא היתה כספת בביתו של אייל גולן, שממנה לכאורה נלקח הכסף כדי לשלם לצעירות לאחר שקיימו יחסי מין עם גולן ואנשיו – לבין העדויות שנתן גולן עצמו במשטרה ובה ציין את קיומה של הכספת ואף את מיקומה.

לדברי מלמד, סעיף החוק שגולן יכול היה להיות מואשם בו הוא "הבאת אדם למעשה זנות", עבירה שאינה תלוית גיל. כמו כן מלמד ציינה כי היו חשדות גם לסמים אך ככל הנראה, בעקבות שיבוש חקירה לכאורה, אלו לא נמצאו בדירתו של גולן, זאת בניגוד לעדויות שניתנו במשטרה ומחומר הראיות. עוד הסבירה מלמד כי תוך שלושה חודשים נסגר התיק – מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה. "נשארו לי פה עוד הרבה דברים פתוחים" הסבירה.

אחת הצעירות שקיימו יחסים עם גולן הוסיפה כי חששה להעיד במשטרה על השימוש בסמים מתוך מחשבה שעדות כזו תפגע בה, בשל העובדה שצרכה בעצמה את אותם סמים.

הנערות שהעידו בתחקיר סיפרו כי הן כועסות היום על גולן ומבינות כי נוצלו על ידו. אחת מהן אף סיפרה כיצד הידרדרה לצריכה ממושכת של הסם "נייס גאי" ולאחר מכן עברה לאישפוז בבית החולים אברבנאל. לבסוף הצליחה להיגמל ולהתנקות, להכיר את בן זוגה, עימו הביאה שני ילדים לעולם.

תגובת אייל גולן: "אני דוחה את הרצון של אורלי וגיא להיכנס לחיי הפרטיים. חיי הפרטיים הם כלשונם, פרטיים. והם רק שלי. לצערי התוכנית ניסתה לקיים 'חקירה פרטית' על אירוע שקרה לפני כשבע שנים באופן שלא נעשה מעולם בתקשורת הישראלית ואשר למעשה סותר את החלטת הפרקליטות והמשטרה, שסגרו את התיק בתוך שלושה חודשים בלבד. חשוב לציין כי פעלתי ואני פועל ואפעל תמיד רק על פי החוק. אני דוחה בשאט נפש כל ניסיון לרמוז כאילו ניסיתי למחוק או לטשטש דברים כאלה או אחרים. ההפך הוא הנכון. שיתפתי פעולה עם הרשויות באופן מלא ובכל דרך אפשרית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן