האקס של פמלה אנדרסון מגיב להאשמות


אדיל ראמי, כוכב מארסיי, מכחיש שתקף באלימות את פמלה אנדרסון

פמלה אנדרסון, השחקנית האמריקאית, פירסמה בשבוע שעבר פוסט באינסטגרם בו היא תוקפת את מי שהיה בן הזוג שלה בשנתיים האחרונות, אדיל רמי. "בשנתיים האחרונות החיים שלי היו שקר אחד גדול. הוא הוליך אותי שולל וגרם לי להאמין שהייתה בינינו אהבה גדולה. זה הרס אותי לגלות בימים האחרונים שהוא מנהל חיים כפולים. הוא התבדח על שחקנים אחרים שבגדו והחזיקו בחורות בדירות קרובות כדי לשלוט על הנשים שלהן". אמרה אנדרסון.

עוד אנדרסון כתבה כי אדיל לא טרח להכחיש שהיה אלים כלפיה, וכי הוא רק כועס שעכשיו כולם יודעים על ההתנהגות שלו. בעקבות הדברים החליט רמי לפרסם פוסט בצרפתית בו ביקש להבהיר את הדברים: "ההאשמות על אלימות הן לגמרי לא נכונות. יש לי יותר מדי כבוד לנשים. זה מגעיל. היא ממש הגזימה וזה לא הוגן. גם חבריו של שחקן מארסיי הופתעו מהאשמות הקשות אך יש לציין שבעולם הכדורגל כבר היו עדים לפרשיות דומות כמו רונאלדו וניימאר לאחרונה.

בנוסף לאלימות, אנדרסון טענה שרמי ניהל בו זמנית מערכות יחסים רומנטיות איתה ועם סידוני בימונט שטענה כי רמי התעקש בפניה שהוא ואנדרסון רק ידידים. אותה בימונט, אם ילדיו של רמי, הודתה שהיא התעלמה מהסימנים שהראו שהוא בוגד בה מכיוון שאהבה אותו. אלימות? על זה דווקא בימונט אמרה שלא היה ולא נברא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן