אייל גולן תיעד את עצמו מקיים יחסי מין עם נערות


לכאורה, לא רק שהזמר תיעד את עצמו מקיים יחסי מין עם נערות אלא גם עישן סמים. עדות של נערה אחת נחשפת בלעדית לפורטל עומרי חיון

פרשת אייל גולן חזרה לכותרות בעקבות הסרט של אורלי וילנאי שצפוי להיות משודר מחר. הזמר , נחשד לפני כשש שנים שקיים יחסי מין עם נערות קטינות ואף תיעד את עצמו, לכאורה. אנשים נוספים שהיו במסיבות החשק האלה תיעדו סירטונים ומחקו אותם במהירה עם התפצצות הפרשה. עם זאת נודע שהם גם עישנו סמים. מדובר היה במסיבות קריוקי פרטיות למוזמנים בלבד שהתקיימו בביתו של גולן או בביתו של היחצ"ן. הן נהגו להתמשך עד השעות הקטנות של הלילה, נעשה בהן לכאורה שימוש בסמים קלים ואלכוהול.

אחת הנערות סיפרה לפורטל עומרי חיון: "אייל ביקש ממני להתפשט נתן לי לעשן גראס או קוק עם גראס ושאל אם זה בסדר שהוא יצלם אותי יורדת לו"

המוזמנים היו זמרים ואישים מוכרים בסצנת המוזיקה הים תיכונית, וגם נשים, ביניהן ייתכן שגם קטינות, שמעוניינות לפגוש את הזמרים המוכרים. על פי המידע במועדון נחגג באותו יום אירוע יום הולדת לאחד המעורבים בפרשה, ואליו הוזמנו גם קטינות. על פי עדויות שנאספו הסתיים האירוע ביחסי מין שקיימו כמה מהמעורבים עם הנערות שנכחו במקום. בשבוע שעבר הופתע גולן לגלות שאורלי וילנאי וגיא מרוז משדרים קדימונים לסרט שישודר בשלישי הקרוב ויעסוק בפרשיית אייל גולן והקטינות.

הזמר התראיין לסרט המדובר כי לטענתו הובטח לו על ידי וילנאי שהסרט יעסוק בניקוי תדמיתו. בסופו של דבר הסרט ישודר כרגיל. פרקליטו של אייל גולן, עו"ד קובי קמר, הגיב: "לצערנו המצב המשפטי במדינת ישראל נוטה בבירור אחר מה שמכונה ציטוט חופש הביטוי ובכך מעניק במה לפרסומים בלי גבולות. למרות המצב המשפטי הזה אני משוכנע שהמקרה הזה שונה כדי להוכיח את סיכויי הצפייה ביקשתי מהשופטת לדחות את  הדיון כדי שנוכל לצרף תצהיר של אייל גולן ועוד ראיות שהיו תומכות בתביעה, השופטת דחתה את הבקשה ובכך היא עצמה לא איפשרה להניח את מה שהיא טוענת שלא קיים".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן