נטלי לוי אהרון נפגעה ממכשיר חימום ופונתה לבית החולים


אשתו של דודו אהרון נכוותה בפניה בזמן שטיפלה בביתה הפעוטה ופונתה לביה"ח

רגעים דרמטיים עברו על משפחת אהרון כאשר אשתו של דודו הזמר, נטלי לוי, נכוותה בפניה בזמן שטיפלה בביתה הפעוטה ופונתה לביה"ח. הכל החל כאשר לוי הכינה לרנה התינוקת, כמדי יום, אוכל  בעזרת מכשיר אידוי המיועד לתינוקות, אשר טוחן את המזון. לפני שבוע המכשיר התפוצץ בזמן האידוי ואסון גדול יכול היה להיגרם לאם וביתה.

מה שקרה זה שהמכשיר נפתח כשלוי הייתה מעליו והמים הרותחים עפו על פניה בעוצמה חזקה. למזלה הרב רנה לא הייתה בסביבה, כך שהקטנה ניצלה אך פניה של לוי נותרו עם כוויות. אשתו של הזמר הובהלה למיון בבית החולים לקבלת טיפול רפואי והיא עדיין בשלבי החלמה. חשוב לציין שמדובר בפגיעה לא פשוטה שיכלה אף לגרום לנזק גדול יותר.

לוי מצידה הגיבה למקרה בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות: "המכשיר הזה שמנע ממני לשמור שבת, התפוצץ לי בפנים. תודה לאל ששומר עליי ולא קרה לי נזק חמור יותר, והכי חשוב שרנה שלי לא הייתה על הידיים שלי באותו רגע. כמובן שאת השבת שהייתה שמרתי, ובע"ה בלי נדר אמשיך לשמור". אגב, יום לפני התקרית, היא ביקרה יחד עם בעלה אהרון אצל רבנים שניסו לשכנע אותה לשמור שבת. היא השיבה להם כי היא שומרת שבת למעט שימוש בחומרי חשמל להכנת תזונה לרנה, כמו אותו מכשיר אידוי שגרם לה לכוויות בפניה. האם עכשיו היא תחדל מחשמל?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן