אדית גונסלס נפטרה אחרי שנלחמה במחלת הסרטן

השחקנית אדית גונסלס נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

השחקנית האהובה אדית גונסלס (הגורל של אווה, דונה ברברה) שנפטרה אמש לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אדית היתה בת 54. שחקנית הטלנובלה המקסיקנית אדית גונזלס נפטרה כאשר האיגוד הלאומי של השחקנים של מקסיקו, אשר גונזלס היתה חברה בו, אישר את מותה בטוויטר ביום חמישי בבוקר. מותה של גונזלס מגיע רק שלוש שנים לאחר שהיא גילתה שהיא אובחנה עם סרטן בשנת 2016.

כוכבת הטלנובלות המקסיקנית אדית גונזלס נעדרה זמן רב מעולם הבידור, בשל מחלת הסרטן בה אובחנה בשנת 2016. לאחר מכן היא החלימה לחלוטין מהמחלה וכיכבה בהצגה בשם "בין נשים", וגם היתה מוכנה לחזור לטלנובלות מהן נעדרה זמן רב. בסופו של דבר הקאמבק היה קצר מהצפוי והיא סיימה את דרכה בתחום עקב מותה.

גונזלס עבדה עבור רשתות הטלוויזיה הספרדיות טלוויסה, טלמונדו וטלוויזיה אזטקה. היא שיחקה כמה תפקידים חשובים ביותר בטלנבולות מקסיקניות. בשנת 2010 היא עברה לטלנובלה הראשונה שלה. מאז החדשות על מותה מספר עוקביה הביעו חרטה בטוויטר. "כל כך עצוב. ברקע של כל בית מקסיקני כמעט ואי אפשר לראות טלנובלה ברקע בלעדיה. אפילו בילדותי שמתי לב שאדית גונזלס תמיד שיחקה דמויות נשיות חזקות וחסודות, ולא את הדכדוך במצוקה שהשתלט על הז'אנר. אני מצטער מאוד לשמוע שאדית גונזאלס נפטרה בגיל כה צעיר בגלל סרטן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן