אייל ברקובר נפצע ופונה לבית החולים


בזמן שהוא מתכונן לתכנית "נינג'ה ישראל", השורד נפצע בכתף ולא יתחרה בריאליטי

במהלך אימונים לקראת ספיישל המפורסמים של הנינג׳ה, אייל ברקובר נפצע ופרק את הכתף. הוא נלקח באמבולנס לטיפול מיידי ולרוע המזל הוא נאלץ לבטל את השתתפותו בתוכנית. בקרבתו של ברקובר הייתה אכזבה עצומה מהפציעה כי השורד האמין ביכולת שלו להגיע רחוק בתכנית שכבשה את הקיץ שעבר. בעקבות הפציעה הוא יאלץ לוותר על ההשתתפות ויחכה להצעה הבאה שתגיע מעולם הזוהר.

אייל ברקובר בן 28, שחקן ודוגמן, כוכב הריאלטי של הישרדות הפך לסלב רק לאחרונה בישראל. הוא התגלה לראשונה בפרו, אז בכלל היה במהלך טיול בדרום אמריקה שהיה אמור להיות הכי רגיל שיש אבל אז התרחשה בחייו שרשרת אירועים מקרית לחלוטין, והפכה אותו ממוצ'ילר עם עתיד לוט בערפל, לשם הכי חם ביבשת. ברקובר כיכב בתוכנית הריאליטי " זאת מלחמה" שהפכה ללהיט ענק בטלוויזיה הפרואנית.

הוא קיווה להמשיך את התקופה היפה גם בישראל ואכן בהשרדות הלך לו טוב.  מהר מאוד הוא פגש מפיק טלוויזיה שהציע ללהק אותו לתוכנית ריאליטי. משם כבר הכל היסטוריה. הוא קיבל הצעה להשתתף בנינגה ישראל VIP אבל כאמור במהלך אחד האימונים נפל לא טוב על הכתף ופרק אותה. חבריו זימנו לו כוחות הצלה שפינו אותו לבית החולים על מנת לקבל טיפול מהיר. רק בריאות אייל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן