רוסלנה רודינה מאורסת?


שמועה שרצה לאחרונה בברנזה מדברת על כך שהאקסית של אייל גון התארסה

זה לא סוד שרוסלנה רודינה ממש רוצה להתחתן ולהיות מאושרת. אחרי הימים הקשים והמאבקים המשפטיים שהיא חוותה עם אייל גולן, היא כבר משוועת לדרך חדשה וחולמת להתחיל את פרק ב' בחייה בהצלחה. לאחרונה נפוצו שמועות על כך שהיא התארסה לבין זוגה בשנה וחצי האחרונות. האם מדוברת בשמועת אמיתית? שיטוט באינסטוש של רוסלנה לא מבשר על דבר כזה אך אולי היא לא רוצה לצאת בהצהרות כרגע.

כזכור, בשנה וחצי האחרונות הדוגמנית נמצאת בקשר יציב עם בחור בן גילה, עליו היא שומרת הרחק מאור הזרקורים ומכלי התקשורת ואפילו מהאנשים הסובבים אותה. בן הזוג של רוסלנה כבר הכיר מזמן את יאן גולן, בנם המשותף שלה ושל אייל גולן. בלי קשר, את ארוחת החג האחרונה היא ערכה באיחוד משפחות, בביתם של משפחתו של בן זוגה, איתי פז, יחד עם משפחתה ובנה יאן.

האקסית של אייל גולן הכירה את בן הזוג החדש על ידי חברה משותפת מספר שבועות אחרי הפרידה שלה ושל אייל גולן. איתי פז אינו קשור לעולם הבידור, לא מפורסם וגם לא מעוניין בכך. רצונו זה להישאר בחור אנונימי כל עוד הוא יכול, בינתיים הוא מצליח לעמוד במשימה עם רוסלנה. השמועה מדברת על כך שהוא כרע לה ברך והציע לה נישואין. הפורטל יבדוק את השמועות הללו ויעדכן בכל התפתחות.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן