הלך לעולמו: מייקל לואיס נפרד מאבא


מייקל לואיס כתב פוסט כואב על אביו שנפטר לפני כחודש וחצי: "אבא שלי לא רצה קבורה רגילה"

לפני חודש וחצי נפטר אביו של מייקל לואיס והיום הוא שיתף בתחושות הקשות את העוקבים שלו. "לפני חודש וחצי אבא שלי נפטר. היום פיזרו את האפר שלו במורד הנהר ליד עיירה קטנה בסלובקיה, איפה שגרה אישתו השנייה. קצת מתבקש להגיד 'מאפר באתי ולאפר אחזור', אבל האמת היא שאבא שלי לא רצה קבורה רגילה. 'חבל על הנדל"ן', הוא היה צוחק ואומר: 'אני בכלל רוצה להיקבר בתוך ביצה ולגדול כעץ! זו שיטת קבורה אקולוגית די חדישה ומעניינת!'. בכל מקרה, לא באתי לכתוב פה על המוות של אבא שלי, אלא רק לתת אותו כדוגמה ללמה אני הולך פה עירום עם התחת בחוץ."

עוד הוסיף: "אנשים לא יוכלו להבין אם הם לא עברו זאת בעצמם. ב-13 שנים חוויתי בדיוק מה שכל אחד כאן חווה בחייו בגיל 20-30, אבל רק בעוצמה הרבה יותר גדולה בגלל עולם הבידור, הפרסום וכל המסביב…יום אחד כולם מדברים ועפים עליך ופתאום ברגע אחד אתה נעלם כאילו כלום, ואף אחד לא מסתכל עליך יותר. אתה מרגיש כלום ושום דבר".

לסיכום ציין: "אז הפער הזה שנוצר לי בראש – בין מה שחשבתי שאהיה כילד (ספורטאי) ולמי שנהפכתי להיות כגבר – הדביק את עצמו רק בשנה האחרונה. עיכלתי סוף סוף מה עברתי ולאן פניי מועדות. היום הרבה יותר קל לי להגיד: אני מי שאני ואני יכול להחליט בדיוק להיות ה'מי הזה' שאני רוצה להיות כל בוקר, כשאני קם ומודה על זה שאני בריא." שתדע רק בשורות טובות מייקל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן