חגיגת ההימורים של אביחי, מעיין, דניאל ואייל גולן


אז מה הסיבה שהארבעה נפגשו לערב שכולו הימורים? כל הפרטים כאן

טורניר הפוקר השנתי של ארגון וראייטי נערך אמש ב"שבע" בתל אביב. לפני כניסתו לבית "האח הגדול" סיפר אביחי אוחנה כי הוא היה שחקן פוקר מקצועי, מהמר כפייתי ונהג להתפרנס או לחילופין להפסיד בגדול ממשחקי הפוקר. מאז שיצא מהאח הגדול עם הפרס הגדול הוא חלד לשחק פוקר והחליט למנף את הידע למקצוע.

מה זה אומר? אביחי פשוט החל לאמן באופן אישי שחקנים אחרים. אמש , במהלך טורניר הפוקר המיוחד שאורגן הוא הגיע עם מעיין אשכנזי לשולחן ההימורים כדי לשחק ולא לאמן. השולחנות הרבים באולם באירועים משכו אליהם מאות אורחים ומפורסמים כי חוץ מאוחנה ואשכנזי בלטו במיוחד גם אייל גולן ודניאל גרינברג שמתחזקים חצי שנה של זוגיות יציבה ונאה אל מול המצלמות.

על המזון העתיר היה אחראי עומר מילר אבל למרות זאת גרינברג וגולן החליטו לסיים את הערב באינטימיות במסעדת סושי מרוחקת מהאיזור. שולחנות הפוקר הצליחו למשוך אליהם עוד אורחים כמו אופירה אסייג, גילי מנקין  הפרוד הנוכחי שלה. ציפי רפאלי ופולה בליק. אלי יצפאן עם אשתו , קובי מימון, גיא גיאור ואורי ששון הגודוקא, שלום מיכאלשווילי סמיון גרפמן, מורן מזור ועוד. נראה שאחרי המיני תקרית של אביחי ומעיין באילת – הסדר שב אל כנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן