צפו בלהקת "שלווה" משיקה סינגל 

 

להקת "שלווה" תופיע כאורחת באירווזיון ובזמן ההכנות גם הוציאה סינגל ראשון

להקת "שלווה" לא נחה לרגע, ובזמן שהם מתכוננים להופעת אורח על הבימה הגדולה, הם מנצלים את הבאז התקשורתי, כדי להוציא סינגל ראשון, בדרך מיוחדת ומקורית. לאחר שהפכו קונצנזוס, וכמעט זכו במקום הראשון בתחרות "הכוכב הבא", מה שהיה מקנה להם את הזכות לייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון נראה כי הם לא עוצרים.

הסינגל נכתב על ידי אמיר דדון וירון ברובינסקי, אך לא כל אחד יכול לשמוע אותו. רק אחד מתוך עשרה אנשים יוכל להאזין לו, וזאת, כמחאה על תוצאות סקר שהתפרסם לאחרונה, ולמעשה מציג תמונה עגומה, בה רק אחד מכל עשרה הורים, מוכן שילדיו ייקחו חלק בפעילות משותפת עם בעלי מוגבלויות. הסינגל הראשון של הלהקה נושא את השם "הדלת תהיה פתוחה".חברי הלהקה קוראים לציבור הרחב לחתום על אמנת השילוב, הקוראת לשילוב ילדים עם מוגבלויות בכל פעילות שהיא: "ככה זה מרגיש כשרק אחד מתוך עשרה הורים בישראל, מוכן שהילדים שלו ישתתפו או ייקחו חלק, או יהיו בקרבת ילדים עם מוגבלויות. ועכשיו הגיע הזמן לשנות את זה".

כזכור, חברי הלהקה ענאל כליפה, שי בן שושן, טל קימה, שרה סמולאס, דינה סמטה, יאיר פומברג, יוסי עובדיה וגיא ממן החליטו לפרוש מהתוכנית "הכוכב הבא" ממש רגע לפני הגמר כאשר גילו שגמר האירוויזיון הולך להתרחש ביום שבת ובשל קרבתם לדת בחרו לוותר על ההזדמנות להילחם על מקומם על במת האירווזיון.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן