נדב גדג' השתולל ופונה לבית החולים


הזמר התפרע על סט צילומים של סרט וצוות ההפקה הזמין לו ניידת משטרה ולבסוף פונה לבית החולים

הזמר והשחקן נדב גדג' ירדו לים המלח במהלך צילומי הסרט "פול גז" אך החגיגה נגמרה מהר עקב תקרית קשה מצד הזמר אשר הסתיימה בניידת משטרה שהגיעה למקום, בית חולים שערי צדק וביטול יום הצילומים. על פי נוכחים על הסט, גדג' הכניס את הצוות ללחץ כשהגיע עצבני ומתוח. הוא החל לקלל את צוות ההפקה ואת במאי הסרט, להשתולל ואף היה מעורב בתגרה אלימה.

הצוות שלא הצליח להשתלט על הזמר זימנו ניידת משטרה לסט וגדג' פונה לבית חולים שערי צדק בירושלים. גדג' שוחרר מבית החולים, אך עקב התנהגותו יום הצילומים בוטל, וכרגע הוחלט שעד להודעה חדשה הוא לא יגיע לסט צילומי הסרט, בו מככבים לצידו בין השאר תובל שפיר וקווין רובין. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של גדג' מסר: "נדב הגיע אתמול לצילומים וחש ברע מהבוקר, הוא התייבש ועם השעות מצבו לא הוטב בשל כך ועל מנת לא לקחת סיכונים הוא פונה לבית החולים לטיפול ובדיקות. כעת הוא כבר בבית מרגיש טוב והכל בסדר".

קובי מחט הבמאי סיכם: "חשוב לי לציין שנדב לא תקף ולא קילל איש, אנו אוהבים ודואגים לו, ומאחלים לו החלמה מהירה. אתמול הסתיימו בהצלחה צילומי הסרט פול גז, נדב גדג׳ לקח חלק משמעותי בסרט. עם תפקיד מעולה. חשוב להבהיר כי אתמול נדב לא הרגיש טוב עקב עומס החום הכבד אך עבודתו לא נפגעה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן