הראל סקעת עוזב את הכוכב הבא


אחרי 5 עונות מצליחות, הראל סקעת החליט לעזוב את שולחן השופטים

צוות השיפוט של "הכוכב הבא", יקבל כמה שינויים לקראת העונה החדשה כאשר הזמר והיוצר הראל סקעת החליט לעזוב את התכנית המצליחה, בה שפט כבר 5 עונות. סקעת לא יעזוב את שולחן השיפוט כל כך מהר, ויעבור לגלות כוכבים בתכנית "בית ספר למוזיקה" שצפויה בקרוב לחזור בעונה חדשה .

טרם ברור מי צפוי להצטרף ל"כוכב הבא" במקום סקעת אבל בהפקת התכנית ניהלו כבר מגעים עם האמנים המוכרים נינט טייב ואיתי לוי, שהצליחו להרשים במיוחד כשהגיעו להתארח בעונה האחרונה של הכוכב. סקעת אמר: "אחרי חמש עונות מוצלחות, במהלכן בחרנו את הנציגה שהביאה לישראל את המקום הראשון באירוויזיון, החלטתי לא להמשיך לעונה נוספת", מסר סקעת "אני מודה לטדי, קשת וכמובן לחברי לשולחן השופטים על תקופה כייפית ומהנה".

בימים האחרונים החלה העבודה על העונה החדשה של ״הכוכב הבא״, והיא צפויה לעלות ברבעון האחרון של השנה. מי שצפוי להצטרף לעונה החדשה הוא הזמר איתי לוי שנחשב לאחד מהדברים החמים במוזיקה הים תיכונית ובעונה החולפת השתתף כאורח. גם חייו האישיים של סקעת ידעו שינויים גדולים בתקופה האחרונה. הזמר ובן זוגו הדוגמן עידן רול הביאו לעולם בן דרך הליך פונדקאות בארצות הברית, ובשבוע שעבר רול הושבע כחבר כנסת בכנסת ה-21 מטעם מפלגת יש עתיד בסיעת כחול לבן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן