רן דנקר והחבר בפוסט מרגש


רן דנקר העלה פוסט נשיקה עם החבר וכתב "אני אוהב אותך"

הזמר המצליח מאוהב בחבר שלו איתי וייזר והיום הוא העלה פוסט מרגש בנושא: "המאהב הכי טוב, החבר הכי טוב, הזמנים הכי טובים. אני אוהב אותך" כאשר בתמונה יש נשיקה בין השניין. דנקר בן ה-35) ווייזר בן ה- 42 מנהלים זוגיות כבר שש שנים (בטווח אפילו פרידה אחת), אך עד היום הוא לא העלה ברשתות החברתיות פוסט מהסוג הזה. מענין מאד מה גרם לדנקר הפעם לעשות את הפעולה. בשש השנים האחרונות הוא מנהל זוגיות עם הבמאי והתסריטאי איתי ווייזר, ואב לשתי בנות בהורות משותפת.

התמונה שעלתה לרשתות גרפה עד כה כ-5,000 לייקים. דנקר זכה לתגובות מפרגנות ואוהבות, לא רק מצד חבריו המפורסמים יובל שרף ועידו תדמור, שהכריזו כי הם מהממים, אלא גם מגולשים רבים שפרגנו לזוגיות: "הלוואי עלינו אהבה כזאת. אתם מדהימים והייתי עושה הכל כדי להתחלף עם איתי", גולש אחר כתב: "פשוט מתוק, ילד טוב ירושלים. אין עלי רנוש". אחר סיכם: "חולים עליך".

כזכור, דנקר ניהל בעבר מערכות יחסים עם נינט טייב, ליאל דניר ויעל פוליאקוב, יצא מהארון כביסקסואל ב-2015. לאחרונה, אחרי הלהיט "משהו אחר", רן דנקר כתב והלחין את שיר חדש, בהפקה מוזיקלית של צמד הזמרים גיא ויהל. הפעם, דנקר לא עושה את זה לבד ולקליפ הוא צירף אליו את המנחה אסי עזר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן