מרינה מקסימיליאן מצפה לילד שני


מרינה בדרך להביא אח או אחות לבתה הבכורה

צמד הזמרים והאמנים מרינה מקסימיליאן וגיא מנטש מרחיבים את התא המשפחתי. 3 שנים חלפו מאז שהפכו להורים לליצ'י לוסי בתם הבכורה. לא מדובר בבעל חיים נוסף אלא העובדה שמקסימליאן נמצאת בתחילתו של הריון שני ומטפחת לאחרונה בטן קטנה שבצבצה לאחרונה.  ההריון הגיע במקביל לבייבי חדש של מנטש שמשיק סינגל חדש עם הצמד שלו יהל הנקרא "המבריח הקטן".

סיבוב הופעות של האב צפוי להתחיל כבר מהחודש הבא ואם תהיתם גם הזמרת לא נחה ולמרות ההיריון היא יצאה לאחרונה לסיבוב הופעות ראשון שלה בארה"ב. בלומין ומנטש הכירו חודשים ספורים לאחר שהראשונה סיימה את נישואיה לעמית קרני ומאז הם במערכת יחסים השמורה הרחק מאור הזרקורים, שנמשכת קרוב לחמש שנים. כעבור כשנתיים הביאו לעולם את ליצ'י הקטנה ובקרוב יהפכו כבר למשפחה מורחבת עם אבא, אמא, אחות ו….? בקוב מאד נגלה אנחנו מאמינים.

השניים הכירו לפני כחמש שנים אבל בהתחלה מקסימיליאן ומנטש לא מיסדו את הקשר ולא עמדו תחת חופה. שנתיים אחרי שהחל הרומן ביניהם הם הביאו לעולם את בתם הראשונה ליצי לוסי. כעת הם מצפים להביא אח או אחות לבתם הבכורה ואנחנו מקווים שהיצירתיות תימשך והשם של הבייבי החדש יהיה מקורי כמעט כמו השם הראשוני שבחרו יחד. האם זה יקרה? בקרבתה של מרינה אומרים שיש למה לחכות. מזל טוב!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן