עדן פינס מתאוששת מהפרידה


הדוגמנית בילתה בלונדון עם הזמרת עדן בן זקן ובעלה ונראה שהיא חזרה לשגרה במהרה

עדן פינס ועומרי בן נתן נפרדו בסוף השבוע אבל פינס לא מתכוונת לשבת בבית ולבכות על הפרידה. כבר אמש היא ארזה מזוודה וטסה עם הסוכן שלה עומרי יערי ללונדון אבל לא מדובר בחופשה ספונטנית לצרכי בילויים אלא בנסיעה לטובת צילומי קמפיין חדש של JB POST ועוד פגישות עסקיות. למרות שנפרדו אחרי תשעה חודשים  פינס המשיכה כאמור בשגרה והמשיכה לבלות ולתעד בסרטונים ברשתות החברתיות את חייה.

מי שחברה לפינס בחופשה שלה היא עדן בן זקן כאשר היא הסוכן שלה פגשו במלון את הזמרת ובעלה שוקי ביטון שהגיעו לעיר התיירותית לטובת חופשה זוגית. יש לציין שביטון ויערי הם חברי ילדות טובים, עדן ועדן חברות גם כן מהתעשייה ולכן החליטו פינס והסוכן להאריך את שהותם במלון עוד קצת ולהמשיך להנות ממה שיש ללונדון להציע להם.

כזכור, הפרידה, התרחשה במהלך החג ונכון לעכשיו על פי מקורבים נראה שההחלטה היא סופית ואין מצב לקאמבק. הפערים היו גדולים מדי ונראה שהם לא באותו שלב בחיים. על פי האינסטגרם, נדמה שפינס מתמודדת עם הפרידה די יפה ובימים האחרונים היא מבלה לא מעט עם חברים, אולי כדאי להשכיח מהפרידה הכואבת אך בן נתן לעומת זאת נעלם. האם בכל זאת הם ישארו ידידים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן