נועה פפושדו הולכת בעקבות אמא שלה


הכירו את הדוגמנית החדשה של ספידו, בתה של מלכת היופי לשעבר

הגיע הזמן שתכירו את הפרזנטורית החדשה של מותג השחייה המוביל בעולם  – ספידו. נועה פפושדו, שתעשה קמפיין בגדי ים ראשון לקולקציית הקיץ של 2019. נועה ממשיכה את דרכה של אמה, מלכת היופי לשעבר, ספיר פפושדו ז”ל, ועושה כאמור את קמפיין הקיץ של ספידו, כשהיא מצטלמת ביחד עם השחיינים הישראלים המובילים כיום – דוד גמבורג, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב.

פפושדו בת ה-23 הגיעה אמש לחוף הים על סט הצילומים לקמפיין החדש של בגדי הים של הרשת, עלתה על בגד ים והצטלמה לצד השחיינים האולימפיים דוד גמבורג, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב. נועה נראית דומה מאד כמו אמא שלה ספיר בצעירותה ונראה שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ. אין ספק שכל מי שיצפה בתמונות הקמפיין החדש ירגיש תחושה של חזרה בזמן.

בקלות אפשר להבחין שפפושדו הילדה היא מיקס של הוריה, ואת העיניים המלוכסנות קיבלה דווקא מאביה, איש הנדל"ן יואב פפושדו (בנו של אלי פפושדו), שמעדיף לנהל את חייו הרחק מאור הזרקורים בבית המשפחה בכפר שמריהו, יחד עם קופמן, 52, ושלושת ילדיהם: עומר, 22, נועה, 20, ועידן, 15. קופמן, שהיתה אחת הדוגמניות המפורסמות בשנות ה-80 וה-90 בישראל, והפכה לסמל של יופי, פרשה מהמסלול עם נישואיה בשנת 1994. עכשיו מחזירה נועה את אור הזרקורים והפלאשים למשפחה, והולכת בדרכה של אמה אל עולם הדוגמנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן