הארוס של שיר אלמליח יחגוג מסיבת רווקים מוקדמת


הארוס של שיר אלמליח בצעד מפתיע: אמנם יש עוד ארבעה חודשים עד לחתונה אבל מייקל זנזורי עמוק בהכנות לקראת הערב הגדול שייערך בחודש ספטמבר.

איש העסקים הישראלי-איטלקי מייקל זנזורי ובן זוגה של שיא אלמליח, יחגוג בקרוב מסיבת רווקים. זאת לא הייתה תכנית שלו אבל חבריו של החתן החליטו לארגן לו מסיבת רווקים ספונטנית כבר עכשיו. החתונה שתיערך באולם מפואר בקיסריה היא ענין של מה בכך אבל עד אז אפשר להתמקד במה שקורה מסביב וזה בעיקר בהכנות של הזוג הנאה.

בסביבתו של זנזורי סיפרו כי נסיעת חברים לאמסטרדם שתוכננה לסוף השבוע הקרוב קיבלה תפנית לאור ההחלטה שלו להינשא לשיר אלמליח. על מה מדובר אתם תוהים? אז ככה: החבורה תכננה לחגוג בבירת הולנד יום הולדת לאחד הבנים אבל ברגע האחרון הם החליטו לשנות תכניות ולנצל את זמן האיכות כדי לאחד שמחות.

האם זה אומר שלא יחגוג אחת גם בסמוך למועד, אנחנו לא ממש בטוחים אבל כמו שהדברים נראים בישראל, מה רע בשתי מסיבות רווקים עבור הבעל לעתיד של שיר אלמליח? החתונה שבפתח השאירה את אלמליח פעורת פה ומאושרת: "החיים הפתיעו אותי מהמקום הכי לא צפוי ואלוהים פשוט שלח לי מתנה! אז אני יותר משמחה לקחת בחזרה את כל מה שאמרתי על חתונה ואהבה חדשה כי כנראה שהמשפט "לכל סיר יש מכסה" לא נאמר סתם. אני שמחה שתמיד כיוונתי למקום של אושר, ותמיד הקשבתי לעצמי וללב שלי שזה הדבר הכי חשוב. אני מאחלת לעצמי להיות איתך מייקל כל החיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן