מעבר לפינה: החתונה של אייל ואנה ארונוב

אנה ארונוב ואייל אלגבי נצפו משוטטים ברחבי תל אביב, רגע לפני החתונה

שלושה חודשים חלפו מאז אייל אלגבי הציע נישואים לבת זוגו, אנה ארונוב, ועד שנזכה לקבל את התאריך הרשמי של החגיגה נשאר לנו להמשיך ולעקוב אחריהם ברחבי העיר הגדולה, יחד עם הכלב המתוק שלהם. ארונוב שחיכתה לקשר רציני הרבה מאד שנים נראית מאושרת בזוגיות החדשה שלה ועם החתונה שמתקרבת עושה רושם שזה רק ילך ויתגבר.

כאמור, הצמד ניצל את הבוקר השמשי כדי לקנות מצרכים, לעשות סיבוב עם הכלב ולדבר על כמה עניינים חשובים. אנחנו לא ממש יודעים על מה אבל סביר להניח שמדובר על המוזמנים שיגיעו לחגוג עימם. כזכור, בשנה האחרונה שמרו השניים על חשאיות ולא יצאו לאור עם הזוגיות שלהם. למרות הניסיונות להסתיר זאת כבר הצגנו לכם הוכחות לכך שהשניים ביחד בעבר.  מלבד העובדה שחלק מהחברים של ארונוב כבר ריכלו על כך שהשניים מאוהבים, הם העלו, כל אחד בנפרד, תמונות מחופשה באותו הזמן בדיוק מבלי כל רמז על כך שהם ביחד.

בכל מקרה, השניים לא הוציאו לאור את האהבה ביניהם כדי לא להעניק ספוילרים לצופי התכנית של ארונוב. הרקדנית בת ה-36 יצאה ל16 דייטים במהלך תכנית הריאליטי שלה כאשר 1 מתוך ה16 כבש את ליבה. אייל אלגבי עשה את זה, היא נשארה נאמנה לו גם אחרי התכנית והם  בדרך לחתונה שתיערך בקרוב מאד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן