צפו: אייל ברקובר נעצר בפרו


צפו: אייל ברקובר מושפל ע"י רשויות ההגירה בפרו

אייל ברקובר, בן 28, שחקן ודוגמן, כוכב ריאלטי גדול בפרו שמעיד שרמת הפרסום שלו עולה על סך משתתפי הישרדות VIP . בסרטון שדלף לרשת נצפה ברקובר מושפל באחד הרחובות בפרו כשהוא נאבק בפקחי משטרת ההגירה של המדינה הדרום אמריקאית. מהוידאו לא ניתן להבין בבירור מה עלה בגורלו שם אך נראה שגם שתי נשים נאבקות על מנת לסייע לו במאבק העיקש מול הפקחים.

הטיול של אייל ברקובר בדרום אמריקה היה אמור להיות הכי ממוצע שיש אבל אז התרחשה בחייו שרשרת אירועים מקרית לחלוטין, והפכה אותו ממוצ'ילר עם עתיד לוט בערפל, לשם הכי חם בפרו. ברקובר כיכב בתוכנית הריאליטי " זאת מלחמה" שהפכה ללהיט ענק בטלוויזיה הפרואנית ואותו לסלב על מקומי.

במהלך המסע התאהב בפרו, והחליט לשוב לשם, ביחד עם חבריו, כיעד אחרון לפני שיחזור לארץ. ההחלטה הזו שינתה את חייו. באחד הימים האחרונים שלו בפרו פגש בבחורה והתברר לו שמדובר במיס פרו לשעבר. השניים פצחו ברומן וברקובר החליט לדחות מעט את תאריך החזרה לארץ. בזכות הרומן, ברקובר החל להכיר אנשי מפתח בתעשיית הבידור הפרואנית – מפיקים, מלהקים ומנחים. מהר מאוד פגש מפיק טלוויזיה שהציע ללהק אותו לתוכנית ריאליטי. משם כבר הכל היסטוריה, הוא כיכב, חזר ארצה והיום עושה שמות בהישרדות VIP.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן