הודיה יוצאת מהארון ומתנשקת עם סיגל


צפו: הנשיקה הגדולה בין הודיה לסיגל – האם השתיים בדרך לרומן חדש?

"2025" מפתיעה אחרי הפרק המסעיר שלא השאיר אותנו אדישים למצב בעיר המפורסמת במדינה. התושבים היו בלחץ ובמתח, מיהו התושב הבא שיעזוב את העיר ויגדיל לאחרים את הסיכוי לזכות בפרס הגדול. אך לא רק ההדחה הייתה השיא של הערב כי בין סיגל להודיה התרחשה נשיקה רטובה במיוחד. אז האם מדובר ברומן חדש בעיר?

הקשר בין השתיים התהדק לאחרונה ואחרי שיחה לילית מעניינת במיוחד, החברות הטובות סיגל תמם והודיה כהן התנשקו. אז מה באמת קורה בין השתיים, אנחנו כבר ניתן לכם להחליט. מה שכן נוכל לספר זה שהכל התחיל מבילוי ארוך אצל רד הברמן ונשיקה מקרית בין הודיה לרומי. בסך הכל לא צעד מרעיש עם כל הנשיקות החבריות במיוחד שכבר הספקנו לראות בגזרה הנשית בעיר הזאת.

לאחר מכן המצב התחיל להיות קצת מבלבל, סיגל זיהתה קנאה קלה מהצד של הודיה והעמידה אותה מול המציאות שמחכה להן בחוץ. עם כל זה הודיה עוד יכלה להתמודד. כשסיגל הגדירה את הקשר ביניהן כאחיות החל הקשר לצבור תאוצה עד אשר בין השתיים הגיעה נשיקה מפתיעה. הגולשים בטוחים שמדובר בתחילתו של רומן חדש, השאלה המרכזית היא האם באמת אלו הם פני הדברים? בפרק הבא של 2025 בטוח שיהיה מענין לראות איך התקדמו היחסים הללו.

ברור שכן או הכי לא? אתם מפציצים אותנו בשאלות בסטורי האם סיגל והודיה יחד? אז אתמול שודר הקטע הזה – נותנים לכם לפרש לבד. @2025.official

Posted by ‎גיא פינס‎ on Friday, 29 March 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן