גוזי זירה: "אמא שלי פירקה אותי מכות"


גוזי זירה מדבר על הילדות ועל אימו שלטענתו הייתה נרקומנית והייתה מרביצה לו

גוזי זירה דיבר בראיון על מצבו הקשה שחווה כילד עם אימו. לטענת זירה שגדל בפריז, אמא שלו הייתה נרקומנית שהזריקה לידו וגירשה אותו לרחוב כשהיו מגיעים גברים. לדוגמא, בגיל שבע החלום הכי גדול שלו היה נעלי ספורט והוא סיפר על מקרה שעבר עם עימו: "זה היה נייקי עם כריות אוויר, דגם מיוחד. מאוד רציתי אותן. אני זוכר שהיא באה אליי אחרי בית ספר ואמרה שקנתה לי מתנה. הפתיעה אותי".

זירה המשיך לספר על המקרה:" ראיתי את הקופסה אבל פחדתי לזוז. כי כל דבר היה יכול להיות מכות. לא נגעתי בקופסה. ואז היא אמרה שזה בשבילי. חיבקתי אותה. שמחתי מאוד. נתתי לה נשיקה והכול. אחרי כמה זמן היא פירקה אותי במכות". זירה עלה לישראל ושרד פיגוע בבית קפה, בהמשך נאלץ להתמודד עם אחים שהסתירו מאביו החולה בסרטן את מחלתו כדי להשפיע על הצוואה.

ג'וזי זירה מ"הישרדות" אף סיפר שניהל מערכת יחסים עם גוליה לוי בוקן ואמר: "אתה קולט שאתה שוכב עם ג'וליה לוי בוקן?' זה היה באמצע, אז זה היה קצת קשה. הייתי בשוק. אז ברחתי. היא משוגעת. התחילה איתי. והיא יפה, כן? זה לא שלא רציתי. הייתי בעניין. אבל יש בה המון אהבה עצמית שזה כבר היה דוחה. כל מיני יציאות מוזרות ומלחיצות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן