משפחת ישראל בר-און: "אין לנו כסף בכלל"

אשתו של זוכה "כוכב נולד 6" התחננה בפייסבוק: "אין לי למי לפנות יותר" • על מחלת הנפש של בעלה: "חשבתי שאני חזקה, ואז התחילה האלימות המילולית"

נוחה בר-און, אשתו של זוכה "כוכב נולד 6", ישראל בר-און, מבקשת מחבריה עזרה כלכלית, לאחר שהיא ובעלה נקלעו למשבר כלכלי קשה.
"התלבטתי אינספור פעמים לפני כתיבת הפוסט", הודתה נוחה בפייסבוק, והסבירה את המבוכה: "מה אנשים יאמרו? אבל הפעם בחרתי ללכת עד הסוף, כי אין לי למי לפנות יותר".

בהמשך כתבה: "מי שמכיר אותי יודע את העבר הרחוק עם אירועי התרמה לכל אדם שנזקק. כל חיי אני תורמת, אבל הפעם לצערי הגלגל התהפך. אני נמצאת בשלב בחיי שאני לא האמנתי שאעבור את המשפט. אחרי 'כוכב נולד' כולם שמעו שישראל אובחן במאניה-דפרסיה בדרגה הכי גבוהה. מי שמכיר את המחלה יודע מה הנזק הגדול בנושא".

בהמשך מציינת בר-און את החובות הכלכליים הכבדים שאליהם נקלעה המשפחה בעקבות האסונות שפקדו אותם. "אנחנו נמצאים בחובות גדולים ברמה שאין לי כסף בכלל. שנינו עובדים חצי משרה, ואז מטפלת בנועם שלי, וגם ישראל עובד במשמרות בקיוסק".

בר-און גם פירטה את החובות: "יש לי חובות לארנונה, חברת חשמל ובנוסף כל החובות של ישראל שנגררו שנים מכוכב נולד. חשבתי שאני חזקה, שאני נמרה אמיתית, שהכול קטן עליי, ואז התחילה האלימות המילולית הנוראית מהמחלה הארורה. מי שמכיר אותי יודע שאני נמרה, אבל כמה עוד אפשר. אני נמצאת במקום שאני לא מצליחה יותר להתרומם ממנו. אין לי יותר למי לפנות ואני כבר לא מסוגלת לחיות בחושך הזה. אני מתחננת לכל אחד ואחת מכן – תעזרו לי להתרומם, אני לא יכולה יותר".

לסיום, היא מצרפת את הפרטים: "אלו פרטי הבנק שלי, כל שקל יעזור. תודה לכל העוזרים מראש ובבקשה אל תשפטו. עשיתי הכל, ביטלתי את עצמי שנים בשביל שדברים יקרו. אין לי אף אחד מהמשפחה שיכול לעזור. בבקשה תוציאו אותי מהסיוט הזה. פרטי הבנק: הבינלאומי (31) סניף 124 (אם המושבות) חשבון 258253. בבקשה אל תשפטו, באמת שניסיתי הכול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן