שורדים גם בארץ: הרומן של ג'וזי זירה ועינת ארליך


שניים מכוסכבי הריאליטי הישרדות התקרבו מאוד עם חזרתם ארצה. המקורבים מדווחים על יציאות משותפות ובילויים בבתים הפרטיים

תוכנית הריאליטי הישרדות מצליחה לעמוד בהייפ מאז עלתה לאוויר לפני מספר שבועות ומעבר לתככים ותחרויות, נראה שחלק מה"בריתות" הצליחו גם לחזור ארצה. מסתבר שיש כמה דברים שפשוט לא מראים לנו על המסך הקטן בבית, כמו הרומן המפליא שהתפתח בין צמד השורדים ההורס – עינת ארליך וג'וזי זירה. רגע אחרי שהשניים חזרו מהאי האקזוטי אחרי תום הצילומים, התהדק ביניהם הקשר ואפילו, התהדק עד מאוד.

בין השניים החל להתפתח קשר שהוא מעבר לידידות נפלאה, ומקורבים לזוג אמרו כי "הם בלתי נפרדים בתקופה האחרונה". "הם כל הזמן ביחד, הוא מגיע לבית שלה לא מעט והם גם לא ממש מסתירים את זה מהחברים הקרובים שלהם". גורמים נוספים סיפור: "זה די שקוף וגם היה די מתבקש. לא ברור אם זה יתפתח לזוגיות רצינית, אבל מה שבטוח הוא שמשהו קורה ביניהם וזה בטח לא קשר של סתם חברים שנפגשו על האי ושמרו על יחסים טובים". השניים, על פי חברים ומקורבים, נפגשים לא מעט מאז נחתו בארץ, יוצאים לבלות במסעדות, וגם מבלים בבתים הפרטיים שלהם ביחד.
 
שידור הסדרה נמצא עוד בחיתוליו ורק כעת אנו מתחילים לראות את החברויות נוצרות. אולי בפרקים הבאים נוכל לראות את ההתקרבות בין זירה, שהתפרסם כאשר השתתף בעונה של המירוץ למיליון, לבין ארליך השחקנית והמגישה. בכל מקרה, אנחנו מאחלים לשניים רק טוב ובהצלחה בסדרה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן