פפראצי: גל גדות וירון ורסנו באקט מלוכלך


גל גדות וירון ורסנו אוכלים במסעדה הוליוודית, בעלה של וונדר וומן לא נזהר, מתלכלך, אך גדות נחלצת לעזרתו ומתקנת הכל עם מפית

הכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם, גל גדות, וונדר וומן שלנו, כבר נראתה באירועים הכי גדולים בעולם. היא הגישה פרס באוסקר, נמצאת על שלטי חוצות ומייצגת אותנו בכבוד בארה"ב לצד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם. בן הזוג של גדות, ירון ורסנו, מלווה אותה לכל מקום אליו היא הולכת, כולל בהשקות החגיגיות ועל השטיח האדום, אבל עוד לא ראיתם את השניים כל כך מלוכלכים כפי שניתן לראות בתמונות הבאות.

כוכבת האקשן הגדולה בעולם כיום הגיעה לנשנש עם בעלה במסעדה יוקרתית במערב הוליווד הזוהרת, ועשתה זאת בלי העוזרים האישיים ואפילו ללא הנהג הצמוד שלה. וונדר וומן השאירה את הגינונים של הכוכבת בבית, ובדקה אם יש שולחן פנוי במסעדה כאחת האדם. גדות התיישבה עם הבעל ירון במרפסת הפונה לרחוב הסואן, עברה במהירות על התפריט ובחרה מנה של מחבת לוהטת עם פירות ים עסיסיים.

לא הכל הלך חלק וזוהר, ובמהלך הלאנץ' הזוגי, ירון לא נזהר וקצת התלכלך מהמנה שלו, בניגוד לגדות, שאכלה בקלאסיות אופיינית. גדות לא נשארה אדישה למראה של בעלה המלוכלך, נחלצה לעזרתו וניגבה את פניו עם מפית. התמונות המעניינות לא חמקו מעיני המצלמה של צלם פפראצי עירני שהיה באזור וקלט את וונדר וומן כשהיא מצילה את בעלה, בדיוק כמו שהיא מצילה את העולם בסדרת הסרטים המצליחה שלה. אנחנו מאחלים לבריאות לגל ולבעלה, וקצת יותר זהירות עם האוכל.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן