עדן פינס מגיבה לתמונות העירום שלה


הדוגמנית התייחסה על סט הצילומים לתמונות העירום שלה שנחשפו בסוף השבוע

תמונות עירום של הדוגמנית עדן פינס הופצו ברשת בשבוע שעבר. בזמן שהיא שהתה בצילומים במיאמי, צולמה על-ידי גבר אמריקאי לא מוכר כשהסתובבה טופלס במרפסת המלון בו התקיימו הצילומים, ותוך זמן קצת התמונות הועלו לאתרי פורנו והועברו בקבוצות וואטסאפ בין אנשים. פינס צולמה כשהיא לא לובשת חלק עליון ועליה תחתוני חוטיני בלבד כשאדם אלמוני צילם אותה מרחוק והפיץ את התמונות.

תחילה היא הייתה בהלם והתקשתה לעכל את הידיעה על הפירצה אבל מהר מאד היא זכתה לתמיכה מההורים שלה, מבן זוגה עמרי בן נתן וגם מהסוכן שלה, דבר אשר העניק לה הרגשה טובה יותר. אז מה היה לפינס לומר אחרי הפארסה: זה יכול לקרות לכל אחת. אני לוקחת את זה באיזי, לא מתרגשת מזה בכלל". עומרי יערי, המייצג את עדן פינס, סיכם: "עדן דוגמנית, דברים כאלה יכולים לקרות והכל בסדר".

זה סיפור ידוע, ציצים של סלבס גורמים לשיגעון בקרב חלק מהגברים בישראל. החל מנערים צעירים שעוד לא חוקיים ועד מבוגרים שגילם פי שניים משל פינס. במהלך הצילומים של רשת האופנה "רנואר" הגיבה פינס לראשונה על פרשיית התמונות ונראה שלעומת עדן בן זקן היא הרבה יותר רגועה מהפרשייה שדי ירדה לטימיון מהר מהצפוי – אולי זאת הדרך?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן