פריס גקסון ניסתה להתאבד


דיווח: ביתו של מייקל גקסון ניסתה לשים קץ לחייה ואושפזה בבית החולים

ימים לא קלים עוברים על פריס ג'קסון, עם שידור סרט הדוקו "בעקבות נוורלנד" – בו מואשם אביה המנוח, מלך הפופ מייקל ג'קסון, בפדופיליה ותקיפה מינית כלפי ווייד רובסון וג'יימס סייפצ'אק, אז ילדים קטנים מתחת לגיל 10. עם זאת, אתר TMZ דיווח כי הצעירה בת ה-20 ניסתה לשים קץ לחייה – אך היא טוענת שלא כך הם פני הדברים.

יש לציין שפריס גקסון אכן ביקרה בבית החולים כך על פי מקורביה אבל היא שוחררה לביתה בלוס אנג'לס: "הייתה לה תאונה קטנה שהצריכה טיפול רפואי. מצבה יציב והיא נחה בביתה". הצוות שלה נמצא צמוד אליה, דווח בנוסף. לדברי האתר, כוחות הביטחון קיבלו קריאה מביתה של ג'קסון, שעל פי הטענות חתכה את ורידיה. לדברי האתר, היא הובהלה ישר לבית חולים. היא, בתגובה, שיתפה סטורי כשהיא יושבת ברכבה: "לכו להזדיין, אני מתפננת כמו בוב דילן".

אז כאמור, ג'קסון הכחישה את ניסיון ההתאבדות ואף היא תיעדה ביקור בסניף של מסעדת מזון מהיר. מנגד, מקור משטרתי אישר את הידיעה וסיפר שכוחות ההצלה אכן הוזעקו לביתה: "שוטרים הגיבו לקריאה והגיעו לדירה, שם מצאו אישה שניסתה לשים קץ לחייה. היא פונתה לבית החולים". אז מי דובר אמת? האם שוב פריס מנסה להסתיר את הצרות שלה מעיני הציבור?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן