צפו: פיצוץ בין דומיניק לדודו


2025: האווירה בעיר מתלהטת לאחרונה, הרבה בכלל הצעקות כלפי אליסה

דומיניק עלה עם דודו לשיחה במונית ואמר לו: "אני ואתה לא מתחברים, אבל אף פעם דיברנו על זה, יש לי רק שאלה אחת, למה אמרת לאליסה שצעקו לה במגפון?". דודו, הכחיש: "לא אמרתי לה כלום, רק אמרתי לה ששמעתי שחברים שלך צעקו פה, אל תקשיבי למה שאמרו. לפי המבט שלה הבנתי שלא סיפרו לה". דומיניק החל להתרגז והגיב: " מי שסיפר לה מרתיח אותי".

דודו נלחץ שיופצו נגדו שמועות והתגונן: "כשראיתי שהיא לא מבינה על מה אני מדבר, התחמקתי והלכתי. אנשים לא יודעים באמת מה אנחנו עוברים פה". דודו התעצבן על דומיניק בהמשך ואמר:" מי הוא בכלל שיקח אותי לצד ויגיד לי מה לאמר? אם אני רוצה להיות רכלן בעיר הזאת, אני אהיה. דומיניק יפה נפש, זו התכונה הכי בולטת שלו כאן".

בשלב הזה אליסה נכנסה לשיחה: " אמרתי לדומיניק לא להתערב בדברים שלי". כאן דודו קיבל עצבים:"מי אתה בכלל שתחנך אותי? אתה לא תגיד לי מה להגיד, אני אגיד מה שאני רוצה". דומיניק :" גזגז מפה. סע מפה ילקקן, אני לא לימור, אתה לא תצעק עליי, אם אני ארצה להגיד לך משהו, אגיד. שיעוף כבר מהעיר, סכסכן. חברה שלו מכינה לו שש שעות ארוחת שבת, והוא הולך לאכול במסעדה. את סמי הוא לא יכול להציל, בטענה שזה מה שהצופים רצו, אבל ללימור אין לו בעיה להביא כסף".

https://youtu.be/CUW28odbDOY

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן