אורטל ותו פרינס מבלים באילת


הילד של אורטל עמר ובן אל תבורי עלה טיסה לאילת לראשונה – רק עם האמא

אחרי ששקטה הסערה הגדולה שעברה על אורטל עמר ובן אל תבורי, היא מנסה בימים אלו לחזור לשגרה. סוף השבוע השמשי שעבר על ארץ ישראל לא השאיר את עמר מתחת לפוך והיא הזמינה טיסה לאילת, לתפוס עוד קצת שמש ושיזוף לקראת הקיץ. מי עלה איתה על המטוס? זהו תו פרינס תבורי הקטן שהיה מלווה בעוזרת אישית.

אחרי שעברה טלטלה גדולה בחייה היא מצאה דירה חדשה. כזכור, בין העזיבה ועד איתור בית חדש היא התגוררה אצל חברה שלה פלאס התינוק, תו פרינס, שלבטח נטול כל דאגות בימים אלו של חייו. אז אחרי כל זה איזו דרך טובה יותר יש מלחתום את השבוע בחופשה משפחתית נחמדה?

עמר ונצפתה כשהיא מסתובבת עם תו בעגלתו בטיילת, בין שלל תיירים ומקומיים שהגיעו למקום. מי עוד לא נשאר אדיש? האבא כמובן. בזמן שעמר ותו פרינס טיילו באילת, בחר תבורי לברך את הנשים בחייו ביום האישה שמחL אביבה תבורי ואורטל. עם זאת הוא שיתף תמונה שצילמה אורטל, ובה נראה תו מביט מחלון המטוס: "פעם ראשונה שלו על טיסה. מכור. שבת שלום אהובים!". כזכור, הדרמה הגדולה בין תבורי ועמר כללה פורץ מנעולים, בתי משפט ומשטרה. רק לפני שבועיים וחצי אורטל ובן אל נפגשו בין כותלי בית המשפט ומאז החליטו לערוך מספר פגישות סודיות לגישור. דרך חדשה?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן