רוסלנה רודינה ועומר אדם ביחד?


אייל גולן יודע? הקליפ החדש של עומר אדם עם רוסלנה רודינה צובר תאוצה – האם הוא ישבור עוד שיא?

הזמר עומר אדם, השיק את השיר "חברות שלך 2", שהוא בעצם סינגל המשך ללהיט הענק שלו. השיר הראשון "חברות שלך" יצא במרץ 2018 והפך בין לילה ללהיט גדול שזכה ללמעלה משלושים ושתיים מיליון צפיות ואינסוף השמעות בפאבים, מסיבות, חתונות, תוכניות ועוד. בשיר ההמשך, מתפתחת העלילה שהחלה בשיר הראשון, על אותו לחן ושם של השיר הראשון.

בקליפ המושקע, אדם עובר בין חללי המוזיאון ומצטלם על רקע יצירות של אמנים ישראלים בני דורות שונים. להקת הרקדנים התאמנה על הכוריאוגרפיה לקליפ במשך חודש וחצי ומי שאחראי על הבימוי הוא לא אחר מאשר אבי מצליח. הכוריאוגרפיה והעריכה של הקליפ, הפקה ובימוי נוסף בוצעו על ידי פילמה הפקות.

את השיר עומר אדם כתב יחד עם שני היוצרים של השיר המקורי, אלעד טרבלסי ומאור תיתון. השניים גם הלחינו את "חברות שלך 2", בעוד שעל ההפקה המוזיקלית היה אחראי אסף צרויה. הווידאו של השיר והקליפ כולו צולם בעיקר במוזיאון תל אביב לאומנות, ובו משתתפים דוגמנים מובילים, ביניהם רוסלנה רודינה, האקסית של אייל גולן. השיר יצא שלושה שבועות בלבד לאחר הסינגל האחרון של הזמר וממוזיאון תל אביב נמסר: "מעריכים את המחווה של הזמר הצעיר והאהוד לאמנות, ישראלית ולמוסד האמנות המרכזי והמוביל בארץ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן