מני בגר פותח את הפה על עומר אדם ואייל גולן


"לא אהבתי את נטע ברזילאי, לא מתחבר לעומר אדם, זוהר ארגוב היה זמר מצוין ואייל גולן לא הטעם שלי".

הזמר מני בגר הוא אב לשיר (35) ולתאומים ניצן ומעיין (30). אשתו, דליה מלכה־בגר, היא שחקנית קולנוע וגם מנהלת מעון לאנשים עם מוגבלויות בנתניה. הם גרים בעיר חריש. בגר בן 65, מאוכזב מכך שתקופה ארוכה הוא אמן ותיק שזוכה להתעלמות מהרדיו זאת למרות שאת הפריצה הגדולה שלו עשה בשנות ה־80, עם להיטים כמו "זה היה ביתי", "הולך למערב", "בוקר של חמסין", "דואט פרידה" "אין לי זמן" ועוד.

כאשר התבקש בגר לדבר עם כוכבי ההוה הוא הפציץ:" לא אהבתי את השיר TOY ולא את הזמרת. זה לא עושה לי כלום. זה שיר לאירוויזיון. אני שמח מאוד בשביל סתיו, למרות שלדעתי הוא לא מקבל את הקרדיט הראוי לו, אני יודע מי עשה את השיר הזה באמת". על השירים של עומר אדם: "אני לא יכול לשמוע את הזמרים האלה. מה לעשות? אני לא מתחבר לרוב הזמרים המזרחיים החדשים. לא מתחבר לז'אנר הזה בכלל. אני אוהב את חיים משה, את שימי תבורי ואת אבנר גדסי. אבל אני לא רוצה לפגוע באף אחד, עוד יפוצצו לי את האוטו".

בגר התייחס גם לארגוב וגולן: "זהר ארגוב היה זמר מצוין, אבל ההפקות שלו נשמעו על הפנים. עשו לו קסטה בשלוש שעות. היו מכניסים אותו לאיזה מרתף, כולו מסומם, לא ידע מה הולך איתו בכלל. תשמע את ההקלטות שעשו לו, גועל נפש. הכל בשביל למכור ארגזים של קלטות. אייל גולן? אני לא אוהב את השואו־אוף שלו. זה לא הטעם שלי ולא הסטייל שלי. הוא לא אחד שאני יכול להיות חבר שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן