אשתו של דידי הררי חלתה בסרטן


מגיש הרדיו, דידי הררי, עובר תקופה לא פשוטה עם אשתו שחלתה בסרטן

מירית הררי, בת ה- 51, אשתו של דידי הררי פרסמה פוסט בו היא מבשרת שהיא חולה בסרטן מאז חודש ספט' האחרון. לפני כחודש, הניתוח המורכב להסרת הגידול הופסק באמצע עם גילוי גרורה בכבד. בין היתר היא כתבה:"אני מסרבת לדעת באיזה שלב אני, לא מעוניינת לשמוע אלו תופעות לוואי עוד צפויות להיות, מתעלמת מהסטטיסטיקה ולא, אני ממש לא חיה בהכחשה אלא בהחלט יודעת מה המשמעות של המחלה הזו. ואחרי כל זה, אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי – הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי.

אני לא יודעת כמה זמן עוד נותר לי לחיות אבל אני יודעת היום איך אני בוחרת לחיות אותו. האושר שלי היום זה החופש שקיבלתי והשחרור שהענקתי לעצמי מכל טרדות העולם הזה. אני בטוחה שהסרטן הגיע בגלל אורח החיים המטורף שחייתי בו וכנראה הייתי צריכה את הסטירה הזו כדי להבין מה חשוב ואני שמחה שזכיתי לזה עוד בימי חיי כשיש לי עוד מה לתקן. בזכות המחלה אני שוחה בים, מטיילת, מנצלת את הזמן עם המשפחה לבילוי איכותי אמיתי וחיה בעוצמה של שחרור וגאולה שטרם חוויתי בחיי. היום אני חיה את היום בלבד וסופרת כל שניה כדי שתהיה מדויקת עבורי".

בעלה דידי הררי לא נשאר אדיש לדברים ופרסם פוסט משלו:"ב־4 החודשים האחרונים כל שבועיים אנחנו באיכילוב ל־3 ימי טיפולי כימו. היא מגיעה למחלקה, ומירית כמו מירית, נכנסת כמו רוח תזזית, מכניסה צחוק, חיוכים ושיחות נפש. לאט לאט חולים אחרים מתקבצים סביבה, ומירית – שהיא קואצ'רית במקצועה – מהפנטת אותם, ואני נשבע שראיתי חיוכים על הפנים שלהם, שלא היו קודם. המשכתי להגיש ברדיו ובטלוויזיה כשאני מנסה להתנתק מהכאב החד שהרגשתי. לא דיברתי על זה, כי זה של מיריתי לחלוטין ומתי שהיא תחליט – היא תפרסם את זה. אני יכול לומר לכם בוודאות מוחלטת שהכוח והעוצמה הנפשית לבוא ולשדר ולצחוק ולהשתולל – כל זה בא ממנה, כי היא זאת שנותנת לי את הכוח להתמודד עם הסרטן הזה שחדר לנו למשפחה, והיא זאת שמתעקשת שאמשיך כרגיל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן