אורטל עמר המשיכה הלאה


בן אל שומע? אורטל עמר הצטלמה בסשן תמונות חושפני במיוחד

הדרמות סביב היחסים העכורים בין אורטל עמר לבן אל תבורי ממשיכים להעסיק את הביצה המקומית גם השבוע. מקורביה של עמר ידוע לספר שהטיפול בתו פרינס הוא בצורה מופלאה ועם זאת, החליטה עמר לחזור לשגרת כושר מלאה ולהראות לכולם כמה היא לא מסכנה בעקבות הפרשה.

כתבת "ערב טוב עם גיא פינס" העלתה לחשבון האינסטוש שלה מקבץ תמונות מגרות כשרק שמיכה עבה עוטה את גופה ואת העולל שלצידה נם. תחילה הייתה סברה כי עמר בת ה-28 הצטלמה לכתבת שער, בה תדבר על הפרשה המתוקשרת עם בן אל תבורי אבל אחרי כמה שיחות התברר שזה בסך הכל צילומים לאלבום פרטי שנועד לתעד עבורה ועבור הילד את חייה אחרי ההריון. תבורי דאגה לצוות יופי מהטופ כאשר לידור חדידה טיפל בשיער, המאפרת טלי מואס עבדה על ארשת הפנים והתוצאות לפניכם. תו פרינס בן חודשיים וחצי ועושה רושם שהספיק הרבה מאז הגיח לאוויר העולם.

כזכור, לצד המשבר ביחסים בין עמר לתבורי, נחשף גם קטע שערורייתי של בן אל תבורי לצד אלכסה בכל מקום ומקורבים לזמר סיפרו שזה הלחיץ אותו עד מעט. מאז הספיק תבורי להעלות פוסט בו הוא חושף את מדליף הסירטון אבל מהר מאד מחק אותו. הצעד הבא של תבורי היה לחסום את כלי התקשורת שעוקבים אחריו ברשת, כנראה מהרצון להסתיר דברים שצפים, דברים אשר עלולים לפגוע בעמר וכדומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן