סוף המסע: שלווה לא תשתתף באירוויזיון


חברי הלהקה התבשרו שיאלצו להופיע בשבת ולכן לא ייצגו את ישראל בתכנית השירים הבינל'

בהפקת התכנית הכוכב הגדול הבא פנו לאחרונה לאיגוד השידור האירופי בשאלה האם תוכל להקת שלווה להופיע בחזרת השופטים בשישי ובחזרה הגנרלית בשבת באמצעות קטע שצולם מראש. התשובה שלהם הייתה שלילית אחר וכל הנציגים חייבים לתת הופעה חיה, גם בשביל הקהל באולפן ומי שלא יכול להבטיח את זה לא יכול ליטול חלק בתחרות הזמר.

הלהקה שסחפה אחריה את הצופים בישראל היא היחידה עד עתה שהבטיחה את מקומה בגמר. ההישג הזה עבורם הוא כמו ניצחון זאת למרות שלא יוכלו לייצג את המדינה באירוויזיון עקב השבת. בכל מקרה, הסיפור הזה משמח את היריבים האחרים שעכשיו הסיכוי שלהם לזכות בתחרות עלה מאחר ומקום אחד התפנה. בהפקה שוקלים אם להקפיץ מתמודד שהודח על מנת שיהיה שוויון וסיכוי דומה בין כל אלו שנהנו מההפקר.

מאיגוד השידור האירופי התקבלה תגובה:"לא תתקבל שום החלטה על סמך מצב היפותטי, כי אם אך ורק על פי בקשה רשמית. כל ערוץ תקשורת חייב לציית לכללי התחרות באופן גורף ובהתאם לכללים הקיימים. הכללים הללו כוללים נוכחות חובה בכל החזרות וההופעות החיות, וחלים על כל חברי המשלחת והמתמודדים. כל בקשה לחריגה מהכללים במסגרת של נסיבות מקלות, תישקל בהתאם להשפעה אפשרית של החריגה על המשתתפים, המשלחות, התחרות עצמה או הקהל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן