אורטל עמר שוברת שתיקה


אם ילדו של בן אל תבורי נתפסה מחוץ למסעדה אך סרבה לדבר על פרשת הנשיקה של החבר (לשעבר?)

בזמן שבן אל תבורי עסוק בפרשיות מעבר לים, אם ילדו, אורטל עמר, נמצאת לבדה בארץ ומנסה להלך בין הטיפות כשכל כלי התקשורת מנסים לשמוע מה יש לה לומר על המשבר ביחסים עם הזמר. המשבר בין עמר לתבורי ממשיך להחריף זה בטוח. תבורי, שרק לפני חודש עזב את הבית על רקע אי שקט במערכת היחסים הזוגית שלו עם עמר, הספיק כבר לעלות על מטוס לניו יורק ביחד עם סטטיק ובלי עמר. השניים מצויים בסיבוב הופעות בארצות הברית ובניו יורק הם כבר הספיקו לחגוג בלא מעט מועדונים בזמן הפנוי.

אמא של תו פרינס, אורטל עמר, נצפתה אמש במסעדה בהרצליה והתבקשה להגיב על הפרשה שמדי יום עולה לכותרות. עמר שהגיעה מעולם התקשורת בחרה שלא להגיב על המצב החדש, למרות שכמו כולם היא ראתה את בן אל חוגג עם מישהי אחרת במסיבה בניו יורק. היא הסכימה לומר רק :"אין תגובה" אבל ניכר היאוש או אולי זאת העיפות על פניה.

כזכור, קטע שערורייתי של בן אל תבורי לצד אלכסה פורסם בכל מקום ומקורבים לזמר סיפרו שזה הלחיץ אותו עד מעט. מאז הספיק תבורי להעלות פוסט בו הוא חושף את מדליף הסירטון אבל מהר מאד מחק אותו. הצעד הבא של תבורי היה לחסום את כלי התקשורת שעוקבים אחריו ברשת, כנראה מהרצון להסתיר דברים שצפים, דברים אשר עלולים לפגוע בעמר וכדומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן