אנג'לינה ג'ולי הסירה בניתוח גם את השחלות והחצוצרות

אנג'לינה ג'ולי חשפה שהיא עברה ניתוח להסרת השחלות והחצוצרות בשבוע שעבר, לאחר שעברה בדיקות שמצאו סימנים אפשריים למחלת הסרטן.

86th Annual Academy Awards - Arrivals

ג'ולי, שעברה ניתוח כריתת שד כפול ב-2013 בעקבות גן שהצביע על 87% סיכוי לחלות במחלת סרטן השד, כתבה ב"ניו יורק טיימס" שאותו הגן עלול לגרום לה לחלות בסרטן בסיכון של 50%.

כתוצאה, השחקנית, יוצרת הקולנוע בת ה-39 והאם לשישה, שקלה לעבור את התהליך מזה תקופה.

"הניתוח פחות מסובך מכריתת שד אבל השפעותיו חמורות יותר. זה מכניס את האשה בכוח לגיל המעבר", כתבה, "אז הכנתי את עצמי לכך פיזית ורגשית, התייעצתי עם רופאים, חיפשתי אלטרנטיבות רפואיות והתחלתי לצרוך הורמונים חלופיים".

כשהיא הבינה לפני שבועיים מהם הסיכויים לפרוץ המחלה, ג'ולי אמרה לרופאיה שהיא החליטה שהגיע הזמן. בעלה, השחקן בראד פיט, ששהה בצרפת באותו הזמן, נסע להיות אתה במהלך התהליך.

ג'ולי כתבה שהרופאים מצאו התחלה של גידול קטן על השחלה, אבל ללא סימנים של סרטן על הרקמות.

אחרי כריתת השד הכפולה ב-2013, שגם אותה חשפה באופן פומבי, ג'ולי חשפה למגזין People שהיא מתכננן להסיר גם את איברי הרבייה שלה. היא גם אמרה ל-Entertainment Weekly שהיא מתכננת לעבור ניתוח נוסף.

ג'ולי סיפרה על החלטתה לעבור את הניתוח להסרת השחלות והחצוצרות לאור ההיסטוריה של המחלה. בעקבות מחלת הסרטן היא איבדה את אימה, סבתה ודודתה.

היא הוסיפה שלנשים צעירות ממנה יש אפשרות להסיר את החצוצרות אבל לשמור את הרחם, כך שלא ייכנסו לגיל המעבר בצעירותן, ועדיין יוכלו להביא ילדים לעולם.

"זה לא קל לעשות את ההחלטות האלה", כתבה ג'ולי, "אבל זה אפשרי לקחת שליטה ולבצע החלטות בנוגע לנושאים שנוגעים לבריאות. אתם יכולים לחפש אחר עצה, ללמוד על עוד אופציות ולעשות את ההחלטה הנכונה עבורכם. ידע הוא כח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן