סופית: שירי מימון מצטרפת ל"אקס פקטור"

שירי מימון

הסוף לשמועות: אחרי שריטה פרשה שירי מימון, משתתפת "כוכב נולד", נבחרה סופית להיות שופטת בגרסה הישראלית לתכנית הריאליטי המצליחה "אקס פקטור" ישראל

מה צביקה הדר יגיד על זה? מכוכב נולד לריאליטי המתחרה: שירי מימון, הזמרת המוכשרת ושחקנית, נבחרה לשמש כשופטת בתכנית הריאליטי "אקס פקטור" ישראל אשר תשודר ב"רשת" במהלך השנה ובכך הושלם צוות השופטים של התוכנית. שירי מצטרפת לעברי לידר, רמי פורטיס, משה פרץ ולמנחת התוכנית, בר רפאלי.

שירי מימון התגלתה בתכנית הטלוויזיה "כוכב נולד", בה הפגינה יכולות ווקליות ופרפורמנס נדירות. בשנת 2005 היא ייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון והיממה את הצופים בכל אירופה בהופעתה. באותה שנה הוציאה את אלבום הבכורה שלה הקרוי על שמה, "שירי מימון", אליו הצטרפו בהמשך שני אלבומי סולו נוספים: "רגע לפני ש" (ב- 2008) ו"שלג בשרב" (ב- 2011).
שירי כיכבה במחזמר "הלהקה" בתיאטרון "הבימה", הנחתתה את תכנית הטלוויזיה "אקזיט", שיחקה בדרמה הטלוויזיונית היומית "ילדות רעות" והשתתפה בסרט הקולנוע "NO אקזיט".

בשנת 2008 ייצגה את ישראל, לראשונה, בטקס פרסי ה- EMA של ערוץ MTV בליברפול.
בשנת 2010 יצאה לסיבוב הופעות משותף עם היוצר שמעון בוסקילה אשר זכה לביקורות אוהדות ולהצלחה מסחררת, עם מעל ל- 300 הופעות בכל רחבי הארץ, כולל מופעי קיץ באמפי תיאטרון קיסריה. המופע המשותף הוליד אלבום הופעה חיה אשר זכה למעמד של אלבום פלטינה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן