רונה לי שמעון חושפת דיכאון עמוק: "אחת התקופות הקשות בחיי"

שופטת "רוקדים עם כוכבים" שאחיה נלחם בימים אלו בעזה, חושפת כי סובלת מדיכאון עמוק ומאחת התקופות הקשות בחייה. וסיפרה מה מציל אותה מלשקוע

שופטת "רוקדים עם כוכבים" רונה לי שמעון חשפה באינסטגרם שהיא נמצאת באחת התקופות הכי קשות בחייה וכי היא חווה דכאון עמוק. לפני כחודש שיתפה שמעון כי אחיה נלחם בימים אלו בעזה, מה ששכל הנראה מוסיף לתחושות הקשות שהרקדנית חווה. בפוסט ששיתפה באינסטגרם כתבה: "כמה פחדתי לכתוב. פחדתי לפחד. פחדתי מהמוח שלי שיכול לייצר מחשבות כל כך אפלות. רעות ומפחידות. מה יקרה אם אני אכתוב אותם? האם פרי דמיוני ייהפך למציאות? אסור! בתכלית! פשוט אסור".

כעת שמעון חושפת את הנחמה שמצאה בימים קשים אלה. השחקנית, הרקדנית ושופטת ״רוקדים עם כוכבים״ חזרה לרקוד בלט כדי להשכיח את התקופה הקשה ביותר בחייה. שמעון שיתפה ברשתות החברתיות תיעוד מסטודיו הבלט וכתבה: ״בשעות הראשונות של הבוקר, נערך דיון רועש, אותו דיון כל בוקר. ללכת לבלט, לא ללכת. יותר מתמיד, הפעילות הגופנית שפניתי אליה מתוך דכאון עמוק (שאנחנו שותפים לו כולם), עזרה לי להחזיק את הראש מעל המים. עם כוח, בלי כוח, עם חשק ובלי. התנועה הצילה אותי שוב".

עוד כתבה והוסיפה: ״הייתי צריכה להתעקש על עצמי ממש חזק, כדי להחזיק מעמד באחת התקופות הקשות שהיו לי בחיי. פניתי למקום המוכר, כי ידעתי שאם אני לא מצליחה לעזור לעצמי מבפנים, אני אהיה חייבת לעזור לעצמי מבחוץ. אל תוותרו לעצמכם, זה הדבר הכי נחמד שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם. כדי להרים שוב את הראש, כדי לחזור להאמין בטוב״.

הכתבה פורסמה לראשונה במעריב אצל מיקי לוין

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן