אופירה אסייג מסכמת שנה: "אין סילבסטר, אין חגיגות, אין מסיבות, אין לחיים ואין ריקודים"

המנחה (לשעבר), והאושייה המוכרת אופירה אסייג מסכמת את שנת 2023, וכותבת את כל מה שיש לה לומר, בלי פילטרים. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרנו עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: ""שלום 2023, ברוכה הבאה 2024, אין סילבסטר, אין חגיגות, אין מסיבות, אין לחיים ואין ריקודים", ציינה את ההחלטה שלה שלא לשמוח.

עוד הוסיפה: "אני מחכה לחטופים שלנו שסובלים בתת תנאים אצל השטן חמאס!, זה לא נורמלי שהחטופים עדיין בעזה ועולם כמנהגו נוהג. איפה החיילים שלנו? בעזה תחת אש!".

לבסוף כתבה: "נכון, צריך להחזיר את שגרת החיים, אבל לא להשתגע. בפרופורציות, ובהתאם למצב. אז פאק אוף 2023, ואני מבקש משנת 2024 לחבק אותנו כי סבלנו מספיק. תודה".

כזכור לכולנו, לפני מספר ימים חדשות עצובות במיוחד פקדו את ביצת הסלבס והטלוויזיה, כאשר מי היה מאמין, אבל אחרי למעלה מ-6 שנים, שבהן שודרה מדי יום שישי, התכנית המוכרת, בקשת 12 בהנחייתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', עתה יורדת התכנית מהמסך אחרי תקופה ארוכה שבה לא שודרה עקב המלחמה במדינת ישראל.

זאת ועוד, לא רק שהתכנית יורדת מהמסך לאלתר, גם תוכנית הרדיו הוותיקה והפופולרית שלהם ב-102FM לא תשודר יותר, הרקע לדברים הוא סכסוך בינו לבינה, שכאמור הוביל לפרידה מקצועית של השניים.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן