מעיין אדם מסכמת: "השנה שבה הפכתי לאמא ואיבדתי את אחות"

מעיין אדם מפרסמת פוסט חושפני ופותח במיוחד בחשבון האינסטגרם, והתגובות לא איחרו לבוא. מה כתבה? וכיצד הגיבו הגולשים? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה.

אחרי שנה כאובה ועצובה במיוחד, במהלכה הפכה מעיין אדם לאמא בפעם הראשונה בחייה, אבל גם שכלה את אחותה הקטנה מפל ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלים ארורים במסיבה ברעים עם פרוץ המלחמה, מעיין אדם משתפת אמש (יום ראשון) מעט מהתחושות הקשות מאוד שהיא חווה, בסיומה של 2023. "חיכיתי לשנה הזו כל חיי, ואזכור אותה עד יום מותי", כתבה אדם בפוסט מרגש וחושפני חשבון האינסטגרם הפרטי שלה.

כך פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה: "חיכיתי לשנה הזו כל חיי, ואזכור אותה עד יום מותי, השנה שבה התגשם החלום הכי גדול, והסיוט התהומי, השנה שבה הפכתי לאמא ואיבדתי את אחותי".

עוד הוסיפה: "התאריך יתחלף בעוד כמה שעות, אבל אצלי שום דבר לא יזוז בחצות, כי אמשיך לדמיין בכל בוקר – שהיום השישי באוקטובר".

גם התגובות התומכות לא איחרו לבוא: "אוף איזה עצוב ! בעזרת השם שהנסיכה הקטנה והבא אחריה ירפאו לך קצת את הנשמה! אני איבדתי את אבא שלי היקר שלי שהייתי בהריון ראשון וגם באותה שנה איבדתי את היקר שלי והפכתי לאמא ויכולה להגיד לך שהאוצרות שלנו מרפאים את הלב ואת הנשמה", אחרת כתבה: "אין לי מילים שיכולות לנחם. לא נתפס איך היה בן אדם, עולם ומלואו ופתאום איננו", אדווה דדון, כתבת חדשות 12, כתבה: "אהבה, חיבוק גדול".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן