שי עופרי ושניר בורגיל מתחתנים וסתיו קצין לא הוזמנה לחתונה וזה מה שהיא עשתה בתגובה

כוכבי ״האח הגדול״ לא מפסיקים לייצר דרמות בינם לבין עצמם, והנה גם הריבים שהיו בבית ממשיכים בחוץ. הזוג הלוהט שי עופרי ושניר בורגיל עתידים לצעוד בחופה עוד שלושה חודשים, ונחשו מי לא הוזמנה לחתונה?

כוכבי האח הגדול שהתאהבו מול המצלמות, שי לי עופרי ושניר בורגיל, יצעדו בשביל חופה במרץ הקרוב בעוד שלושה חודשים בלבד ויהפכו לבעל ואישה. זוג כוכבי הריאלטי כבר התחילו להודיע למקורבים ולחברים לשריין את מועד החתונה, ונחשו מי לא קיבלה הזמנה? אם חשבתם שמה שהיה בבית האח הגדול נשאר בבית, תחשבו שוב.

הצ'ילבה שלהם מבית האח הגדול, סתיו קצין, חשפה לעוקביה כי היא לא קיבלה הזמנה לחתונה של הקולגות שלה מבית האח הגדול. גם היחסים בין אחותו של שניר, ספיר בורגיל, לבין אחיה והכלה לא בשיאם. רק נזכיר, שהיחסים של השניים מעוררים סערה תמידית, כשלאחרונה גם נחשף כי שי וגיסתה העתידית לא בקשר. האם זה ישפיע על ההזמנה של האחות לחתונה? ימים יגידו.

כמו כן, נשאלה גם קצין מה עלה בגורל הקשר שלה עם יוצאת האח הגדול, שיר צרפתי, שכונתה "שיר המכשיר" והייתה חברתה הטובה בבית. קצין חשפה כי הקשר בין השתיים דעך והוסיפה עקיצה: "ניסיתי להיפגש איתה לפני שבוע וחצי ולא יצא לה, אז כמעט ולא. כל אחת עסוקה בחיים שלה, וכנראה שלה טוב עם החברים החדשים שלה". אנחנו שומעים כאן נימת פאסיב אגרסיב.

מתוך: מיקי לוין מעריב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן