טליה עובדיה: "צריך להשתמש בכל מה שיש חוץ מהחיים של החיילים שלנו"

זוכרים את טליה עובדיה? זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" מביעה בריש גליי את דעתה על התנהלות המלחמה הנוכחית, "צריך להשתמש בכל מה שיש חוץ מהחיים של החיילים שלנו", היה אומרת. מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים.

בחשבון האינסטגרם שלה, העלתה עובדיה סטוריז ובהם היא מפרטת את דעתה על מקבלי ההחלטות במדינה, ומבקשת מהם לשנות את השיקולים שלהם, והכול במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".

"סוף העולם כל בוקר מחדש", כותבת בסטורי טליה עובדיה מעל תמונותיהם של 6 הלוחמים האחרונים שנפלו בקרבות ברצועת עזה.

עוד הוסיפה: "בבקשה שיתעורר פה מישהו שפוי ויעשה לזה סוף. אי אפשר להמשיך לאבד ככה, פשוט אי אפשר, להשתמש בכל מה שיש חוץ מהחיים של החיילים שלנו, הם יקרים מדי!".

ביום שלישי האחרון פרסמה עובדיה סדרת סטוריז רחבה מתוך מיצג ההנצחה בתל אביב שבו ביקרה לזכר קורבנות מסיבת נובה. "לא נתפס, כל לילה במיטה אני נאכלת מבפנים על הכאב של כל המשפחות של הנרצחים ושל החטופים", כתבה.

עוד הוסיפה: "אני לא אשכח בחיים את כל אלה שאיבדנו ביום הארור הזה והלב לא יהיה שלם עד שכולם יחזרו מהשבי חזרה הביתה. אבא, תרחם עלינו ושלח לכולם חיזוקים ובשורות טובות, אמן".

ככור לכולנו, טליה עובדיה, נכנסה לבית האח הגדול כרווקה בת 28 עם כניסתה לבית האח, בזמנו, אשר התגוררה בהרצליה, בעלת עסק לשיווק בדיגיטל ומעצבת שמלות ערב. שינתה את שמה מטל לטליה בעקבות עצת רבנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן