אורנה בנאי משתפת: "שנאה לביבי זו מחלה"

מה היה לאורנה בנאי להגיד בעניינו של ביבי? כדאי לכם להמשיך לקרוא. בסרטון שפרסמה בנאי בעמוד האינסטגרם שלה, לא חסכה בדעתה. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה נאמר שם, וחזרה עם תשובות. כל הפרטים בכתבה הבאה.

בסרטון שהעלתה בנאי בעמוד האינסטגרם שלה אתמול (רביעי), כתבה: "מתרגשת בשביל חברתי הטובה לימור שקיבלה ג׳וב חדש וכשראש הממשלה קרא לה- היא התייצבה ללא שאלות ללא תנאים וללא חשבונית…תקשיבו למה שיש לה להגיד", וצירפה כאמור סרטון מפורט.

בין היתר, בדמותה של לימור מ"רק בישראל", היא שיתפה כיצד יזכרו את נתניהו והשתמשה בכינויים: "שמפניהו", "סיגריהו", "מעשיהו" ועוד וטענה במערכון כי הוא ממשיך, לדעתה, במדיניות ההסתה שלו.

חלק גדול מעוקביה של בנאי לא אהבו את הסרטון המדובר, "איכס פעם הערצתי אותך", כתבה אחת. אחרת הוסיפה: "חולת נפש", עוד נכתב: "דוחה ממש, אין מילים. לא רק שלא מצחיק, גם לא במקום עכשיו. מרגישים את השנאה שלך מבעבעת ועולה. לא התגעגענו אלייך לימור, ממש לא".

עוד נכתב: "גרוע, לא שרדתי עד הסוף", בנוסף נכתב: "לא מצחיק, עצוב מאוד. זו כאילו סאטירה,אבל זה בול ביביסטים וטענותיהם והתגובות כאן מוכיחות זאת". בנוסף נכתב: "את אישה רעה ואלימה מילולית . אני עדיין לא מצליחה לעקל את הפרסומים שלך על טל גלבוע או אורית סטורוק שבניגוד אליך וחבריך חוץ מאשר להשמיץ 4 בניה נלחמים בעזה. בואי תספרי לנו קצת מה תורמת חוץ מאשר לפגוע ולהשמיץ אנשים? אני מניחה כלום".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן