הלם הלם הלם: תביעת הענק נגד אביבית בר זוהר

ממשיכה להסתבך? והפעם, אביבית בר זוהר מקבלת תביעת ענק כנגדה, מה הסיבות, מי עומד מאחוריה ועל כמה עומדת התביעה? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בפרסום של ערן סוויסה, נכתב כי כוכבת הרשת והריאליטי חתמה על הסכם שותפות עם אודיה בר בעסק למכירה ושיווק לעדשות מגע, כאשר שיתוף הפעולה בין השתיים לא צלח החליטה אודיה בר לגשת לבית המשפט.

כפי שפורסם, במהלך השבוע שעבר הוגשה תביעת עתק בסך מיליון שקלים נגד בר-זוהר, לאחר שזו לא עמדה בהתחייבות שלה בהסכם, ומכרה את המוצר ללא העברה של תמונה לתובעת.

כך נכתב בתביעה: ״בר זוהר מוכרת בחנויות, ולתובעת יש ראיות חד משמעיות שנמכרות ונפתחות עדשות בימים אלה, כאשר הכספים והחשבוניות של המכירות יוצאות על שם בר זוהר ולא מועברות תמורה לאודיה בזמן שמדובר בסחורה שנרכשה ממיטב כספה תוך לכאורה לגניבה. הנתבעת מוכרת באתרים שלה את הרכוש הבלעדי של התובעת תוך שהיא נוטלת את הכספים ולוקחת אותם לכיסה״.

עו״ד טל שחר המייצג את בר זוהר מסר: ״מדובר בתביעת סרק חסרת שחר שאין בה כלום למעט ניסיון להבנות מהמוניטין של אביבית, לנסות להוציא ממנה כספים שלא כדין והניסיון ייכשל. התביעה תתברר בבית המשפט וכל טענותיה של התובעת יופרכו. התביעה מהווה בזבוז זמן ולא מעבר לכך״.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן