הלם הלם הלם: הצעד הבא של עומר אדם הולך להפתיע אתכם

כשעומר אדם יזם את מבצע המוניות לחיילים בסדיר וחיילי המילואים, כולנו הרמנו גבה, אבל מסתבר שהמבצע הזה עובד טוב כמו "שעון דופק", מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק את כל הפרטים וחזרה עם תשובות.

כך פורסם ברשתות החברתיות אמש: "אתם לא מבינים מה קרה לי עם עומר אדם אני פשוט בשוק חיי, לא האמנתי שזה אמיתי!!! חזרתי מעזה לבית אחרי 75 ימים בלחימה בעזה, עכשיו אני גר בצפון בקצה הכי צפוני. ואמרתי לאחותי שעכשיו ביקשו שנחזור לבסיס וזה נסיעה קיצונית בקור של עכשיו. היא אמרה לי מה השתעגת? לא שמעת שעומר אדם נותן מוניות לחיילים??? אמרתי לה אין מצב זה סתם תרגיל יחצ… והיא לא שאלה אותי והתקשרה.. "

עוד המשיכה: "ואתם לא מבינים, עומר שלח לי מונית שעולה 1,000 שקלים כן ספיישל מהצפון לדרום!!! ולא רק לי, יש לי עוד אח שגם קיבל מונית והבנתי בנסיעה שעומר כבר שילם יותר מ-2 מיליון ש"ח על מוניות לחיילים. פשוט צריך להרים לאיש המלאך הזה שהרים מייזם שעושה כל כך טוב לחיילים. בואו נראה לו אהבה ענקית חזרה"

מערכת הפורטל יצאה לבדוק אם אכן הפוסט רלוונטי גם לימים אלו, ונתקלה בתמונה אחרת. כבר בחודש נובמבר אדם כתב לעוקביו: "שותפים שלי מבצע "חייל חוזר" עובד כבר 14 יום בלי לשים לב !! מעל 10,000 חיילים חזרו הביתה כמו מלכים . בגלל שהכל בשקיפות מלאה אני רוצה לציין את הסכומים כדי שתבינו איזה דבר גדול עשיתם כאן. הנסיעות שיוצאות ביום הם 200,000 שקל ממוצע יומי ועד עכשיו חצינו את ה-2,800,000 שקל".

עוד הוא המשיך: "אז קודם כל אני רוצה להגיד תודה לכולם תודה לכל האנשים שנרתמו לסייע תודה להראל ויזל מפוקס לאייל רביד מויקטורי לבוב בוק לטדי שגיא לגני שוטשטיין, למשפחת פאליק, לבן קימה והכי חשוב תודה רבה לכם על כל התרומות, ולכל מי שסייע בדבר למען חיילנו האמיצים".

לבסוף כתב: "לצערי אנחנו נאלצים לסגור את המוקד עד לגיוס מסיבי נוסף וכדי שנוכל להמשיך אוהב אתכם ומקווה שהצלחנו לסייע עד כמה שאפשר בע"ה נעבוד חזק כדי לחזור לפעילות וכמובן שאעדכן בהמשך אוהב אתכם תודה לכולם".

הלו, מי זמין לאיסוף?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן