לא תאמינו מה הג'וב החדש של עידו רוזנבלום

המלחמה שנמצאת כאן יום יום שעה שעה, גרמה לכך שתעשיית הסלבס נדחקה מעט הרבה הצידה, פחות שיח על מפורסמים, ובעיקר פחות תוכניות ריאלטי ופנאי על המרקע הטלוויזיוני, יחד עם זאת נראה כי בישראל מנסים אט אט לחזור לשגרה, בדיוק בזמן הזה מקבל בעלה של יונית לוי, (שמקבלת שעות נוספות במסך לאחרונה) עידו רוזנבלום, ג'וב חדש ומפתיע – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק את כל הפרטים וחזרה עם תשובות!

אנחנו בטוחים כשהשם עידו רוזנבלום עולה, האסוציאציה הראשונה שעולה בראש אולי לכולנו היא מונית הכסף, ותאמינו או לא, אחרי 6 עונות ותקופת רגיעה דיי ארוכה, התכנית האהובה חוזרת למסך! ומי עולה להנחות אותה? נו, זרקו ניחוש אחד…

מערכת הפורטל ממליצה לכולנו לוותר על המכונית הפרטית בתקופה הקרובה, ולהזמין יותר מוניות… אין לדעת מי הולך להיות הנהג שלכם בתקופה הקרובה. מונית הכסף עברה התאמה מיוחדת לרוח התקופה, ובדומה ל"כוכב הבא", תעסוק גם היא רבות בהקשרים של המלחמה.

כך לדוגמא, על המונית צפויים לעלות בעיקר תושבי עוטף עזה, חיילים ומילואמניקים וכמובן – לוחמים מהחזית. את התוכנית הולך לערוך יורם זק, שערך בעבר את "האח הגדול" כשהיה משודר בקשת 12.

שיהיה בהצלחה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן