חזרה אלינו? נועה תשבי בביקור בישראל

תשבי, שעוסקת מזה שנים רבות בהסברה ישראלית, החליטה לעזוב לכמה רגעים את אבק הכוכבים בחו"ל ולחזור לארץ ישראל, מה הסיבה לביקור? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות, כל הפרטים, בכתבה הבאה!

את נועה תשבי כולנו מכירים, היא שחקנית, מפיקה בפועל ומנחה ישראלית. בעצת מקובל הוסיפה תשבי לשמה את השם האמצעי טוהר. את שירותה בצה"ל עשתה בלהקת חיל חינוך, שם הבינה שאמנויות הבמה הן התחום המתאים עבורה, והיא החלה לחפש בתי ספר למשחק בארצות הברית עוד בזמן השירות.

מאז שהחלה המלחמה הקשה מול עזה עם מתקפת הפתע הארורה של החמאס ב-7 באוקטובר אנחנו זוכים לראות את תשבי לא מעט מהזמן על המסך, עסוקה חדשות לבקרים בהסברה ישראלית משובחת! תשבי שעסקה בהסברה עוד הרבה לפני המלחמה ממשיכה לעשות זאת, גם כשהיא בפועל מתגוררת בכלל בארצות הברית. כזכור לכולנו, בעבר מונתה תשבי לתפקיד רשמי ומוכר מטעם ממשלת ישראל בכל מה שקשור להסברה ולמלחמה באנטישמיות בעולם, אלא שחילופי הממשלות הביאו לפיטוריה העצובים.

כאמור, הכוכבת שחיה בלוס אנג'לס כבר למעלה משני עשורים, לא שוכחת מאיפה היא הגיעה. ובמהלך שעות הצוהריים היא נחתה בארץ, היישר לאזעקות בעקבות המטח שנורה לעבר המרכז, נחיתה רכה? לא ממש

בהצלחה תשבי, התגעגענו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן