מושיק גלאמין על בן הזוג הערבי: ״להיות ערבי ישראלי זה לא פשוט״

מושיק גלאמין נחשף כפי שלא נחשף בעבר, ובמהלך ריאיון עמו מתקשר כמה קשה לנהל מערכת יחסים עם בן זוג ערבי, במיוחד בימים אלו. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה נאמר באותו הריאיון וחזרה עם תשובות. כל הפרטים, בכתבה הבאה!

"הלילה עם תם ויעל" היא תכנית שבה תם אהרון ויעל פוליאקוב ביחד מארחים סלבס שונים, והיא נוצרה על מנת להקל מעט מהמצב הקשה של המלחמה. אחד מהמתארחים שלהם שם היה מושיק גלאמין, שדיבר בלב פתוח על הזוגיות שלו.

גלאמין תיאר בתכנית את הבן זוג החדש בהרחבה רבה: ״כן, יש לי בן זוג, אנחנו זוג מעורב ואנחנו לא מדברים על זה הרבה בכלל, כי זה לא רלוונטי״. יעל פרגנה מצידה גם היא: ״יוסוף הוא מדהים ואתם נקלעתם לדבר שהוא מטורף״, ומשם תם, המנחה שואל את שאלת השאלות המכריעה ביותר: ״זה מביא מתחים לזוגיות?״.

גלאמין השיב ״אני חושב שהמלחמה מביאה מתחים לכל זוגיות. כשבן אדם נמצא בעצבים, חרדה, פחד, אימה זה לא יכול לעשות טוב לשום מערכת יחסים שיש לו. וגם לנו בהתחלה היה קשה, אבל איכשהו דווקא זה הצליח לחזק אותנו אפילו יותר. הוא בן אדם מדהים, והוא עושה לי רק דברים טובים, כאילו כל התקופה הזאת באיך שהוא עוזר לי לעבור אותה, כי הייתי גמור, בשבועיים הראשונים הייתי מפורק״.

עוד הוסיף: ״זה קשה. בכלל אם פותחים סוגריים, להיות ערבי ישראלי זה לא פשוט, לפני ה-7 באוקטובר זה היה קשה וגם אחרי. למרות שאנחנו רואים שהערבות והשיתוף פעולה והחיים המשותפים הופכים אותנו באמת למקשה אחת, לעם אחד. כולנו חווים את אותו הדבר בסוף״.

כשנאל על הקהילה, על ידי תם: ״אתה מרגיש שיש יותר קבלה של הקהילה עכשיו?״. מושיק בחר להשיב: ״בוא לא נשכח מה היה לפני חצי שנה, עכשיו אנחנו רואים הצעות נישואים של להט״בים במדים וחתונות להט״ביות, ויש אנשים שהקריבו את חייהם למען המדינה והם היו מהקהילה הלהט״בית, ולכן זה הופך את זה למובן מאליו שאנחנו חלק מהעם הזה. ושום דבר כבר לא יהיה כמו שהוא היה עד עכשיו, ונחכה לראות מה יהיה אחרי שנעבור את הסיוט הזה. אנחנו אופטימיים, יהיה טוב״.

מה דעתכם, יהיה טוב כפי שמושיק מקווה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן